Օբյեկտ

Վերնագիր: Գ. Սրվանձտյանցի՝ մանկաշխարհին առնչվող գրառումները

Ստեղծողը:

Մատիկյան, Հասմիկ

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

ՀՀ ԳԱԱ Շիրակի հայագիտական հետազոտությունների կենտրոն. Գիտական աշխատություններ= Ширакский центр арменоведческих исследований НАН РА. Научные труды = Shirak Centre of Armenological Studies of NAS RA․ Scientific works

Հրապարակման ամսաթիվ:

2022

Հատոր:

25

Համար:

1

ISSN:

1829-4316

Լրացուցիչ տեղեկություն:

Матикян А. А., Matikyan H. H.

Այլ վերնագիր:

Заметки Г. Срвандзтянца, относящиеся к миру ребенка(на основании других фольклорных материалов) ; G. Srvantsyants' Field Work on Nursery (With Special Reference to Other Folklore Materials)

Ենթավերնագիր:

(բանահյուսական այլ նյութերի համադրությամբ)

Համատեղ հեղինակները:

ՀՀ ԳԱԱ Շիրակի հայագիտական հետազոտությունների կենտրոն

Ծածկույթ:

107-111

Ամփոփում:

Աշխատանքում ներկայացվում են երեխային ու նրա պարագաներին առնչվող բանահյուսական պատառիկներ, որոնք տեղ են գտել Գարեգին Սրվանձտյանցի գրառած նյութերում. առկա են նաև տեքստային այլ հյուսվածքներ: Ուսումնասիրությունը կատարվում է լեզվա-բանագիտական տեսանկյունից համեմատական մեթոդի կիրարկմամբ:
В работе представлены фольклорные фрагменты, связанные с ребенком и его аксессуарами, которые имели место в материалах Гарегина Срвандзтянца. У нас есть другие фрагменты текста. Надо отметить, что работа сделана с лингвистических позиций, применив сравнительный метод. Следует отметить, что как в материалах Г. Срвандзтянца, так и в других фольклорных источниках, адресованных детям, нет четкой границы между колыбельной и потешкой. Одной из основных причин является похвала ребенка. Мать или воспитатель вкладывает в свою речь похвалу независимо от текста.
The article discusses the folklore fragments that are interwoven for the child and his/her nursery. Garegin Srvantsyants’ recorded materials are at our disposal; we have compared them to other textual components. The paper will be carried out by the implementation of comparative analysis in the context of Linguo-Folkloristics. It is worth mentinoning that both in G. Srvandztyants' materials and in other folklore sources addressed to children, there is no exact boundary between a lullaby, or a nursery rhyme. One of the main reasons is the praise of the child. The mother or the caregiver praises the child.

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար ; oai:arar.sci.am:321376

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Dec 6, 2023

Մեր գրադարանում է սկսած:

Jun 16, 2022

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

96

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/348769

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն