Նիւթ

Վերնագիր: Գ. Սրվանձտյանցի՝ մանկաշխարհին առնչվող գրառումները

Ստեղծողը:

Մատիկյան, Հասմիկ

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

ՀՀ ԳԱԱ Շիրակի հայագիտական հետազոտությունների կենտրոն. Գիտական աշխատություններ= Ширакский центр арменоведческих исследований НАН РА. Научные труды = Shirak Centre of Armenological Studies of NAS RA․ Scientific works

Հրապարակման ամսաթիւ:

2022

Հատոր:

25

Համար:

1

ISSN:

1829-4316

Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Матикян А. А., Matikyan H. H.

Այլ վերնագիր:

Заметки Г. Срвандзтянца, относящиеся к миру ребенка(на основании других фольклорных материалов) ; G. Srvantsyants' Field Work on Nursery (With Special Reference to Other Folklore Materials)

Ենթավերնագիր:

(բանահյուսական այլ նյութերի համադրությամբ)

Համատեղ հեղինակները:

ՀՀ ԳԱԱ Շիրակի հայագիտական հետազոտությունների կենտրոն

Ծածկոյթ:

107-111

Ամփոփում:

Աշխատանքում ներկայացվում են երեխային ու նրա պարագաներին առնչվող բանահյուսական պատառիկներ, որոնք տեղ են գտել Գարեգին Սրվանձտյանցի գրառած նյութերում. առկա են նաև տեքստային այլ հյուսվածքներ: Ուսումնասիրությունը կատարվում է լեզվա-բանագիտական տեսանկյունից համեմատական մեթոդի կիրարկմամբ:
В работе представлены фольклорные фрагменты, связанные с ребенком и его аксессуарами, которые имели место в материалах Гарегина Срвандзтянца. У нас есть другие фрагменты текста. Надо отметить, что работа сделана с лингвистических позиций, применив сравнительный метод. Следует отметить, что как в материалах Г. Срвандзтянца, так и в других фольклорных источниках, адресованных детям, нет четкой границы между колыбельной и потешкой. Одной из основных причин является похвала ребенка. Мать или воспитатель вкладывает в свою речь похвалу независимо от текста.
The article discusses the folklore fragments that are interwoven for the child and his/her nursery. Garegin Srvantsyants’ recorded materials are at our disposal; we have compared them to other textual components. The paper will be carried out by the implementation of comparative analysis in the context of Linguo-Folkloristics. It is worth mentinoning that both in G. Srvandztyants' materials and in other folklore sources addressed to children, there is no exact boundary between a lullaby, or a nursery rhyme. One of the main reasons is the praise of the child. The mother or the caregiver praises the child.

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

կապին հետեւելուն համար սեղմէ հոս ; oai:arar.sci.am:321376

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Dec 6, 2023

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Jun 16, 2022

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

96

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/348769

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն