Լույս է տեսնում տարեկան 6 անգամ
«Ամբերդ» տեղեկագիր="Ambert" bulletin= "Амберт" бюллетень
Использование манипулятивных приемов в современном медиа ; The Use of Manipulative Techniques in Modern Media
Ժամանակակից աշխարհում՝ քաղաքականության մեջ, գովազդում, հասարակայնության հետ կապերում և լրագրության մեջ լայնորեն կիրառվող տեխնոլոգիաներից է մանիպուլյացիան (աճպարարությունը), որն ընկալվում է որպես գաղափարախոսական և սոցիալ-հոգեբանական ներգործության միջոցների համակարգ, որի նպատակն է մարդկանց մտածողության ու վարքի փոփոխությունն իրենց շահերին հակառակ: Այս գործում հսկայական դերակատարություն ունի
ԶԼՄ-ն, որը տեղեկությունների որոնման, մշակման ու փոխանցման միջոցից վերածվել է մարդու ներաշխարհը վերահսկող ու փոխակերպող միջոցի: Սակայն, մարդը միայն մեդիատեղեկության կրավորական սպառողը չէ, նա մեկնաբանում և գնահատում է դա` ելնելով սեփական աշխարհընկալումից, կատարելատիպերից, սոցիալական դիրքից, մշակութային զարգացումից:
В современном мире одной из наиболее широко используемых технологий в политике, рекламе, связях с общественностью и журналистике является манипуляция, которая воспринимается как система средств идеологического и социально-психологического воздействия, цель которого - изменение мышления и поведения людей, вопреки их интересам. В этом процессе огромную роль играют СМИ, которые из средств поиска, разработки и передачи информации превратились в средства контроля и трансформирования внутреннего мира человека. Однако человек не только является пассивным потребителем информации, предоставляемой средствами массовой информации, он интерпретирует и оценивает её, исходя из собственного восприятия мира, идеалов, социального положения и культурного развития.
In the modern world, manipulation is one of the most widely used technologies in politics, advertising, public relations and journalism, which is perceived as a system of ideological and social-psychological means of action aimed at changing people's thinking and behavior, contrary to their interests. Mass media has a huge role in this process, which has been transformed from the means of information search, processing and transmission into the means that control and transform the inner world of people. However, people are not only passive consumers of information provided by the media, they interpret and evaluate it based on their own perception of the world, ideals, social position, and cultural development.
doi:10.52174/2579-2989_2022.1-103 ; oai:arar.sci.am:313422
Նյութը վերցված է Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի կայքից։
Jan 23, 2025
Apr 5, 2022
26
https://arar.sci.am/publication/342006
Հրատարակության անուն | Ամսաթիվ |
---|---|
Օհանյան, Սոֆյա, Մանիպուլյացիայի հնարների կիրառումը ժամանակակից մեդիայում | Jan 23, 2025 |
Մանասերյան, Թաթուլ Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Մինասյան, Հայկ