Օբյեկտ

Վերնագիր: Մանիպուլյացիայի հնարների կիրառումը ժամանակակից մեդիայում

Ստեղծողը:

Օհանյան, Սոֆյա

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

Լույս է տեսնում տարեկան 6 անգամ

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

«Ամբերդ» տեղեկագիր="Ambert" bulletin= "Амберт" бюллетень

Հրապարակման ամսաթիվ:

2022

Համար:

1 (14)

ISSN:

2579-2989

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Оганян Софья, Ohanyan Sofya

Այլ վերնագիր:

Использование манипулятивных приемов в современном медиа ; The Use of Manipulative Techniques in Modern Media

Ամփոփում:

Ժամանակակից աշխարհում՝ քաղաքականության մեջ, գովազդում, հասարակայնության հետ կապերում և լրագրության մեջ լայնորեն կիրառվող տեխնոլոգիաներից է մանիպուլյացիան (աճպարարությունը), որն ընկալվում է որպես գաղափարախոսական և սոցիալ-հոգեբանական ներգործության միջոցների համակարգ, որի նպատակն է մարդկանց մտածողության ու վարքի փոփոխությունն իրենց շահերին հակառակ: Այս գործում հսկայական դերակատարություն ունի
ԶԼՄ-ն, որը տեղեկությունների որոնման, մշակման ու փոխանցման միջոցից վերածվել է մարդու ներաշխարհը վերահսկող ու փոխակերպող միջոցի: Սակայն, մարդը միայն մեդիատեղեկության կրավորական սպառողը չէ, նա մեկնաբանում և գնահատում է դա` ելնելով սեփական աշխարհընկալումից, կատարելատիպերից, սոցիալական դիրքից, մշակութային զարգացումից:
В современном мире одной из наиболее широко используемых технологий в политике, рекламе, связях с общественностью и журналистике является манипуляция, которая воспринимается как система средств идеологического и социально-психологического воздействия, цель которого - изменение мышления и поведения людей, вопреки их интересам. В этом процессе огромную роль играют СМИ, которые из средств поиска, разработки и передачи информации превратились в средства контроля и трансформирования внутреннего мира человека. Однако человек не только является пассивным потребителем информации, предоставляемой средствами массовой информации, он интерпретирует и оценивает её, исходя из собственного восприятия мира, идеалов, социального положения и культурного развития.
In the modern world, manipulation is one of the most widely used technologies in politics, advertising, public relations and journalism, which is perceived as a system of ideological and social-psychological means of action aimed at changing people's thinking and behavior, contrary to their interests. Mass media has a huge role in this process, which has been transformed from the means of information search, processing and transmission into the means that control and transform the inner world of people. However, people are not only passive consumers of information provided by the media, they interpret and evaluate it based on their own perception of the world, ideals, social position, and cultural development.

Հրատարակիչ:

ՀՊՏՀ «Տնտեսագետ» հրատ․

Ձևաչափ:

pdf

Չափեր:

էջ 103-109

Նույնացուցիչ:

doi:10.52174/2579-2989_2022.1-103 ; oai:arar.sci.am:313422

Լեզու:

hy

Գլխավոր նշում:

Նյութը վերցված է Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի կայքից։

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Jan 23, 2025

Մեր գրադարանում է սկսած:

Apr 5, 2022

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

26

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/342006

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն