Object

Title: Մանիպուլյացիայի հնարների կիրառումը ժամանակակից մեդիայում

Publication Details:

Լույս է տեսնում տարեկան 6 անգամ

Journal or Publication Title:

«Ամբերդ» տեղեկագիր="Ambert" bulletin= "Амберт" бюллетень

Date of publication:

2022

Number:

1 (14)

ISSN:

2579-2989

Official URL:


Additional Information:

Оганян Софья, Ohanyan Sofya

Other title:

Использование манипулятивных приемов в современном медиа ; The Use of Manipulative Techniques in Modern Media

Abstract:

Ժամանակակից աշխարհում՝ քաղաքականության մեջ, գովազդում, հասարակայնության հետ կապերում և լրագրության մեջ լայնորեն կիրառվող տեխնոլոգիաներից է մանիպուլյացիան (աճպարարությունը), որն ընկալվում է որպես գաղափարախոսական և սոցիալ-հոգեբանական ներգործության միջոցների համակարգ, որի նպատակն է մարդկանց մտածողության ու վարքի փոփոխությունն իրենց շահերին հակառակ: Այս գործում հսկայական դերակատարություն ունի
ԶԼՄ-ն, որը տեղեկությունների որոնման, մշակման ու փոխանցման միջոցից վերածվել է մարդու ներաշխարհը վերահսկող ու փոխակերպող միջոցի: Սակայն, մարդը միայն մեդիատեղեկության կրավորական սպառողը չէ, նա մեկնաբանում և գնահատում է դա` ելնելով սեփական աշխարհընկալումից, կատարելատիպերից, սոցիալական դիրքից, մշակութային զարգացումից:
В современном мире одной из наиболее широко используемых технологий в политике, рекламе, связях с общественностью и журналистике является манипуляция, которая воспринимается как система средств идеологического и социально-психологического воздействия, цель которого - изменение мышления и поведения людей, вопреки их интересам. В этом процессе огромную роль играют СМИ, которые из средств поиска, разработки и передачи информации превратились в средства контроля и трансформирования внутреннего мира человека. Однако человек не только является пассивным потребителем информации, предоставляемой средствами массовой информации, он интерпретирует и оценивает её, исходя из собственного восприятия мира, идеалов, социального положения и культурного развития.
In the modern world, manipulation is one of the most widely used technologies in politics, advertising, public relations and journalism, which is perceived as a system of ideological and social-psychological means of action aimed at changing people's thinking and behavior, contrary to their interests. Mass media has a huge role in this process, which has been transformed from the means of information search, processing and transmission into the means that control and transform the inner world of people. However, people are not only passive consumers of information provided by the media, they interpret and evaluate it based on their own perception of the world, ideals, social position, and cultural development.

Publisher:

ՀՊՏՀ «Տնտեսագետ» հրատ․

Format:

pdf

Extent:

էջ 103-109

Identifier:

doi:10.52174/2579-2989_2022.1-103 ; oai:arar.sci.am:313422

Language:

hy

General note:

Նյութը վերցված է Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի կայքից։

Object collections:

Last modified:

Jan 23, 2025

In our library since:

Apr 5, 2022

Number of object content hits:

28

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/342006

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

This page uses 'cookies'. More information