Նիւթ

Վերնագիր: Феномен куклы в армянской культуре

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

ՀՀ ԳԱԱ Շիրակի հայագիտական հետազոտությունների կենտրոն. Գիտական աշխատություններ= Ширакский центр арменоведческих исследований НАН РА. Научные труды = Shirak Centre of Armenological Studies of NAS RA․ Scientific works

Հրապարակման ամսաթիւ:

2021

Հատոր:

24

Համար:

2

ISSN:

1829-4316

Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Խաչմանուկյան Մ. Հ., Khachmanukyan M. H.

Այլ վերնագիր:

Տիկնիկը որպես բացառիկ երևույթ հայկական մշակույթում ; The Doll as an Exceptional Phenomenon in Armenian culture

Ծածկոյթ:

200-205

Ամփոփում:

В армянской культуре всестороннее изучение феномена куклы, как культурно-исторического, социального и художественного явления все еще остается актуальным. В статье на основании анализа научной литературы, археологических и этнографических данных прослеживаeтся историчекий путь куклы, представлены ее разновидности, функции и свойства.
Իր մեջ ընդգրկելով և ամփոփելով հայ ժողովրդի առանձնահատկությունները՝ տիկնիկը տեղեկատվության արժեքավոր աղբյուր է պատմության, ազգագրության և արվեստաբանության համար: Ծիսական տիկնիկները մասնակիցն են եղել գրեթե բոլոր ժողովրդական տոներին, իսկ թատերական տիկնիկների ուսումնասիրությունը վկայում է, որ հայ ժողովուրդը, հույների, հռոմեացիների, պարսիկների և արաբների նման, դարեր շարունակ ունեցել է իր ազգային տիկնիկային թատրոնը և հերոսներին: Առաջին տիկնիկները, լինելով շատ պարզունակ, այնուամենայնիվ հանդիսացել են կիրառական արվեստի նմուշներ: 20-րդ դարի կեսերից Հայաստանում ձևավորվում է հեղինակային, գեղարվեստական տիկնիկի արվեստը: Տիկնիկը թափանցել է նաև աշխարհահռչակ կինոռեժիսոր Ս. Փարաջանովի ստեղծագործության մեջ: Պետք է նշել սակայն, որ Հայաստանում տիկնիկի՝ որպես բացառիկ և բազմաբնույթ երևույթի ուսումնասիրությունը շարունակում է մնալ արդիական:
In world culture, the doll acts as a multifaceted historical, cultural, social and artistic phenomenon. By including and summarizing the peculiarities of Armenians, their features, worldview, the doll is a valuable source of information for history, ethnography and art. Ritual dolls, having a symbolic meaning, took part in almost all folk holidays. The fact of the existence of theatrical puppets proves that the Armenians, like the Greeks, Romans, Persians and Arabs, for centuries had their own national puppet theater with puppet heroes. The first dolls, being very simple, were nevertheless works of applied art. Authorial, artistic puppet art has been formed in Armenia since the middle of the 20th century. The doll also penetrated into the work of world-famous film director Sergei Parajanov. It should be noted, that the puppet culture has not yet been formed in Armenia, and that is why the study of the puppet as an exceptional phenomenon remains relevant.

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

կապին հետեւելուն համար սեղմէ հոս ; oai:arar.sci.am:296684

Լեզու:

ru

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Jun 26, 2024

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Jan 11, 2022

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

43

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/323862

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Հրատարակութեան անունը Թուական
Хачманукян, Марина, Феномен куклы в армянской культуре Jun 26, 2024

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն