Object

Title: Komitas Vardapet and Nikoghayos Tigranian: Globalization in the Contexts of Folk and Western Art Musical Interactions

Journal or Publication Title:

Կոմիտասի թանգարան-ինստիտուտի տարեգիրք = Komitas museum-institute yearbook

Date of publication:

2017

Volume:

Բ

ISBN:

978–9939–9134–5–2

Additional Information:

МакКоллум Джонатан, ՄակՔոլում Ջոնաթան

Other title:

Կոմիտաս Վարդապետ և Նիկողայոս Տիգրանյան. գլոբալացումը ժողովրդական և ակադեմիական երաժշտական փոխազդեցությունների համատեքստում ; Комитас Вардаpет и Никогайос Тигранян: глобализация в контексте взаимодействия народной и академической музыки

Contributor(s):

Պատ. խմբ.՝ Տաթևիկ Շախկուլյան

Abstract:

Հոդվածը գլոբալացման տեսական տարբեր մոտեցումների դիտարկմամբ և Կոմիտաս Վարդապետի և Նիկողայոս Տիգրանյանի գործունեության պատմական քննության միջոցով ներկայացնում է հայ երաժշտության տեղն այսօր։ Կոմիտասն էթնոերաժշտագիտության առաջին ներկայացուցիչներից էր, որը ձգտում էր հայ երաժշտությունը միջազգային հարթակներում ճանաչելի դարձնել։ Կրթված լինելով թե՛ երաժշտության, թե՛ աստվածաբանության ոլորտներում՝ Կոմիտասը խորությամբ հետազոտում էր հայկական ժողովրդական և եկեղեցական երաժշտությունը։ Լայն՝ կոսմոպոլիտ մոտեցումը երաժշտագիտությանը, ստեղծագործությանն ու մշակումներին նրա աշխատանքը դարձնում է առանձնապես կարևոր՝ միջմշակութային և գլոբալացված երաժշտական փոխառնչությունների համատեքստում։ Ն. Տիգրանյանի գլոբալ մոտեցումն ապացուցվում է թե՛ տարածաշրջանի ժողովրդական մեղեդիների համապարփակ հավաքածուի առկայությամբ, թե՛ տարբեր ժողովրդական մեղեդիներն իր ստեղծագործություններում կիրառելու փաստով։ Թե՛ Կոմիտասը, թե՛ Տիգրանյանը հիմնվում էին ժողովրդականի և դասականի, արևելյանի և արևմտյանի, տեղայինի և համաշխարհայինի փոխառնչության վրա և հայ երաժշտությունը ներկայացնելիս կարևորում էին «մաքրության» հարցը։ Անկախ այն բանից, թե որն էր նրանց գործի իրական նպատակը՝ հայ ժողովրդական և հոգևոր երաժշտության պահպանությունը, թե կոմպոզիտորական ստեղծագործությունը, նրանք կարևոր ներդրում ունեցան Հայաստանի և համաշխարհային իրականության միջև փոխգործակցության ոլորտում։
Обращаясь к различным теоретическим определениям понятия глобализации, на основе музыкальной и фольклористической деятельности Комитаса Вардапета (1869–1935) и Никогайоса Тиграняна (1856–1951) в статье рассматривается место армянской музыки в настоящее время. Комитас стремился широко пропагандировать армянскую музыку и был пионером в этномузыкознании. Имея фундаментальное музыкальное и богословское образование, Комитас глубоко изучил армянскую народную и духовную музыку. Его широкий, космополитичный подход к музыкознанию, композиции и обработке делает его работу особенно важной в сфере транскультурных и глобальных музыкальных взаимодействий. Глобальный подход Н. Тиграняна подтверждается как его обширной коллекцией народных мелодий из соседних регионов Армении, так и использованием в собственных композициях мелодий разных народов. Как Комитаса, так и Тиграняна занимал вопрос взаимосвязи народного и классического, восточного и западного, локального и глобального. Для обоих вопрос «чистоты» армянской музыки был приоритетным. Каковы бы ни были реальные цели их творчества – сохранение армянской народной и духовной музыки или композиторская деятельность, они внесли важный вклад в сфере взаимодействия между Арменией и и более широким миром.
Reflecting upon various theoretical orientations of globalization, this article considers the place of Armenian music today through the historical examination of the musical and folkloric activities of Komitas Vardapet (1869–1935) and Nikoghayos Tigranian (1856–1951). Komitas Vardapet was a pioneering ethnomusicologist who sought to promote Armenian music widely. Trained in both music and theology, Komitas probed deeply into Armenian folk and sacred music. His broad, cosmopolitan approach to musicology, composition, and arrangement makes his work particularly important in the study of transcultural and globalized musical interactions. Nikoghayos Tigranian’s global approach is evidenced by both his comprehensive collection of folk tunes from surrounding regions and his use of various folk tunes in his compositions. His training in classical music with the Russian composers Nikolay Rimsky–Korsakov and Nikolay Solov’yov influenced his use of folk music in Western composition. Both Komitas and Tigranian occupied a space very much in between folk and classical, Eastern and Western, local and global, and in their presentation of Armenian music, questions of “purity” remain. Still, whatever the actual goals of their works, whether preservation of Armenian folk and sacred music or composing art music, they contributed in an important way to the interaction between Armenia and the wider world.

Table of contents:

ԳԼՈՒԽ Ա. Կոմիտասը և իր ժամանակը
CHAPTER I: Komitas and his time period

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Կոմիտասի թանգարան-ին-տ. հրատ.

Format:

pdf

Extent:

էջ 64-84

Identifier:

oai:arar.sci.am:270741

General note:

Սույն հատորն անդրադառնում է Կոմիտասին, նրա գործունեությանը, գիտական և ստեղծագործական ժառանգությանը, նրա ժամանակակիցներին։ Նկատի ունենալով Կոմիտասի գիտական հետաքրքրությունները` ժողովածուն ներկայացնում է նաև հայ երաժշտական ֆոլկլորագիտությանն ու միջնադարագիտությանն առնչվող հարցեր։ Հասցեագրված է երաժշտագետներին, արվեստաբաններին, մշակութաբաններին, միջնադարագետներին, ֆոլկլորագետներին և հայ երաժշտությամբ հետաքրքրվողներին։

Object collections:

Last modified:

Dec 24, 2021

In our library since:

Jun 7, 2021

Number of object content hits:

23

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/294993

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Objects

Similar

This page uses 'cookies'. More information