Օբյեկտ

Վերնագիր: Ագրովերամշակող արդյունաբերության պարենամթերքների արտադրության և իրացման բարելավման ուղիները ՀՀ-ում

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Սոցիալ-տնտեսական զարգացման արդի հիմնախնդիրները Հայաստանի Հանրապետությունում =Современные проблемы социaльно-экономического развития в Республике Армения =The contemporary issues of socioeconomic development in the Republic of Armenia

Հրապարակման ամսաթիվ:

2016

Հատոր:

1

ISSN:

1829-4324

Լրացուցիչ տեղեկություն:

սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար

Այլ վերնագիր:

Пути улучшения производства и реализации продовольствия агроперерабатывающей промышленности РА / Л. М. Оганисян; Approaches to improving the production, distribution and sales in the agri-processing sector of the republic of Armenia / L. M. Hovhannisyan

Ծածկույթ:

265-270

Ամփոփում:

Инвестиции в сельском хозяйстве считаются высокорисковыми, что обусловлено не только природно-климатическими условиями, но также предоставлением в зависимости от фактора низкой доходности высокопроцентных кредитов. В Армении важное значение имеют агроперерабатывающие предприятия, в которых существенная роль принадлежит как государственным, так и частным инвестициям. Предприятия, приспосабливаясь к рыночным условиям и внедряя высокие технологии, обязаны повышать производительность труда и конкурентоспособность продукции. Исследования обусловлены важностью применениния современных технологий в действующих и вновь создаваемых предприятиях, эффективным управлением последних и развитием маркетинговых услуг.Investments in the agriculture are highly risky associated with not only natural disasters, but also with low rates of profitability, and high loan interest rates. In Armenia, the role of agri-processing companies is stressed and therefore, the Government and private sector investments play a crucial role. These companies, by facing the challenges of the market and investing in high technology, would increase labor productivity, and competitiveness of produced items. The analysis is based on the utilization of modern technology, management practices and application of marketing tools in the acting and newly established companies.

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Ստեղծման ամսաթիվը:

2016-03-10

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:257836

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Jan 17, 2025

Մեր գրադարանում է սկսած:

Jul 24, 2020

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

19

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/280815

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն