Object

Title: English as the language of modern technology and education

Ստեղծողը:

Margarita Petrosyan

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

«Կաճառ» Գիտական հոդվածների ժողովածու. ՀՀ ԳԱԱ Գիտակրթական միջազգային կենտրոն = ״Качар״ Сборник научных трудов. НАН РА Международный научно-образовательный центр =“Katchar” Collection of Scientific Articles. International Scientific-Educational Center NAS RA

Հրապարակման ամսաթիվ:

2015

ISSN:

2579-2903

Պաշտոնական URL:

click here to follow the link

Լրացուցիչ տեղեկություն:

click here to follow the link

Այլ վերնագիր:

Անգլերենը, որպես տեխնոլոգիաների և կրթության ժամանակակից լեզու; Английский язык как язык современной технологии и образования

Ծածկույթ:

287-291

Ամփոփում:

21- րդ դարում անգլերենը առաջնային տեղ է գրավում աշխարհի լեզուների մեջ՝ համարվելով կրթության, տնտեսության, նորագույն տեղեկատվական տեխնոլոգիաների, ինտերնետի, հաղորդակցման լեզու: Այն առաջնային է համարվում իր արձանագրած աճով օգտատերերի շարքում, որը տարեցտարի կրկնապատկվում է: Լեզվի աճին և զարգացմանը նպաստում է նաև ինտերնետը, նորագույն տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կիրառումն ու տարածումը: В XXI веке английский язык занимает ведущее место в системе мировых языков, выступая в качестве коммуникативного языка в сфере бразования, экономики, новейших информационных технологий, интернета. Его ведущее положение основано на увеличении числа пользователей языка, которое удваивается из года в год. Росту и развитию языка способствует также интернет, как и применение и распространение новейших информационных технологий.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Ստեղծման ամսաթիվը:

2015-08-25

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:104901

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Object collections:

Last modified:

Jul 10, 2025

In our library since:

Mar 22, 2020

Number of object content hits:

25

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/114994

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Objects

Similar

This page uses 'cookies'. More information