Object

Title: Քերականության նվազագույնի ընտրության սկզբունքները իրադրային քերականության ուսուցման համատեքստում

Journal or Publication Title:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր

Date of publication:

2017

Number:

4 (33)

ISSN:

1829-0523

Official URL:


Additional Information:

Багдасарян С. Х., Baghdasaryan S. Kh.

Other title:

Принципы отбора минимальной грамматики в контексте обучения ситуативной грамматике ; Principles Of Selecting Minimal Grammar In The Situational Grammar Teaching Context

Contributor(s):

Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան

Coverage:

24-29

Abstract:

Հոդվածում քննարկվում է օտար լեզվի (անգլերեն) տիրապետման տարբեր մակարդակներում քերականական նվազագույնին առաջադրվող պահանջների, քերականության ուսուցման նպատակների առաջնահերթությունների փոփոխման հարցը: Կոմպետենտային մոտեցման շրջանակներում այն դիտարկվում է լեզվաբանական, սոցիալ-մշակութային, հաղորդակցական, գործաբանական, լեզվամշակութային, մեթալեզվաբանական, մեթոդական և, իհարկե, քերականական կոմպետենցիաների տեսանկյունից: Հետաքրքիր է այդ հիմնախնդրի դիտարկումը ռեգիստր վերլուծության տեսանկյունից: Իրադրային քերականության ուսուցման համատեքստում քերականական նվազագույնի ընտրության սկզբունքները անհրաժեշտ է դիտարկել գործառական քերականության տեսանկյունից, որտեղ առաջին պլան է մղվում գործառութայնության գաղափարը:
В статье представляются изменения в требованиях к отбору минимальной грамматики и излагаются приоритеты целей преподавания грамматики на разных этапах овладения иностранным языком. В рамках компетентностного подхода, проблема рассматривается с точки зрения лингвистической, социо-культурной, коммуникативной, прагматической, культурной, металингвистической, методологической и грамматической компетенций. Принципы отбора минимальной грамматики представляют значительный интерес с точки зрения анализа регистров. В контексте обучения ситуативной грамматике, проблему отбора грамматического минимума следует рассматривать с прагматической точки зрения, где идея функциональности является важнейшей.
The article argues the changes in the requirements to minimal grammar and states the priorities of grammar teaching goals in different stages of foreign language acquisition. Within the framework of competency-based approach the problem is viewed from the perspectives of linguistic, socio-cultural, communicative, pragmatic, cultural, meta-linguistic, methodological and grammatical competences. The selection of the principles of minimal grammar is of considerable interest from the point of view of register analysis. In the situational grammar teaching context the problem deals with pragmatics where the idea of functionality comes first.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Մանկավարժ հրատ․

Format:

pdf

Identifier:

oai:arar.sci.am:371721

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Object collections:

Last modified:

Apr 16, 2024

In our library since:

Mar 26, 2024

Number of object content hits:

13

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/401658

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

This page uses 'cookies'. More information