Օբյեկտ

Վերնագիր: Vocabulary Profiling of English Textbooks Used at Armenian Public Schools

Ստեղծողը:

Nanyan, Susanna ; Hovhannisyan, Ani

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Գիտական հոդվածների ժողովածու. Միջազգային գիտաժողովի նյութեր

Հրապարակման ամսաթիւ:

2021

ISBN:

978-9939-865-80-5

Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Нанян Сусанна, Оганесян Ани, Նանյան Սուսաննա, Հովհաննիսյան Անի

Այլ վերնագիր:

Словарный состав учебников английского языка, используемых в государственных школах Армении ; ՀՀ հանրակրթական դպրոցներում օգտագործվող անգլերենի դասագրքերի բառապաշարը

Ամփոփում:

The aim of this research was to find out what tasks were included in the textbooks of public schools to enhance students’ vocabulary learning. We aimed to profile the vocabulary included in each group to see if the words formed were appropriate for each level, if they were frequently used, what kind of tasks were included to enhance the vocabulary learning process. The participants of the current study were Armenian public-school students of the 1st, 6th and 12th grades. We profiled the vocabulary of each textbook to reach the results we were aiming at.
Սույն հոդվածի նպատակն էր պարզել, թե ինչ խնդիրներ են ներառված հանրակրթական դպրոցների դասագրքերում` ուսանողների բառապաշարի ուսուցումը բարելավելու համար: Ընդհանուր առմամբ հետազոտվել է յուրաքանչյուր բառային խմբի մեջ ընդգրկված բառապաշարը՝ տեսնելու համար, թե ներառված բառերը արդյոք համապատասխանում են յուրաքանչյուր մակարդակի, և տվյալ բառերը ինչ հաճախականությամբ են օգտագործվում: Հետազոտության մասնակիցները 1-ին, 6-րդ և 12-րդ դասարանների հայկական պետական դպրոցների աշակերտներ էին: Հետազոտվել և բաշխվել է յուրաքանչյուր դասագրքի բառապաշարը՝ հասնելու այն արդյունքին, որին մենք նպատակադրել էինք:
Целью данного исследования было выяснить, какие задачи были включе-ны в учебники государственных школ для улучшения усвоения учащимися словарного запаса. Мы стремились профилировать словарный запас, включенный в каждую словарную группу, чтобы увидеть, подходят ли включенные слова для каждого уровня, если они часто используются, какие задачи были включены для улучшения процесса изучения словарного запаса. Участниками данного исследования были учащиеся 1, 6 и 12 классов армянских государственных школ. Мы профилировали словарный запас каждого учебника, чтобы достичь желаемых результатов.


Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ Գիտակրթական միջազգային կենտրոն ; «Տիր» հրատ.

Ձեւաչափ:

pdf

Չափեր:

էջ 247-260

Ֆիզիկական այլ նկարագրութիւն:

աղս․

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:271217

Թուայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Jun 20, 2023

Մեր գրադարանում է սկսած:

Jun 22, 2021

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

58

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/295543

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Հրատարակության անուն Ամսաթիվ
Nanyan, Susanna, Vocabulary Profiling of English Textbooks Used at Armenian Public Schools Jun 20, 2023

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն