Object

Title: Երկրագիտական դասանյութերի ուսուցումը՝ այլալեզու ուսանողներով համալրված խմբերում

Ստեղծողը:

Մուրադյան, Լ. Կ.

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր

Հրապարակման ամսաթիվ:

2017

Համար:

4 (33)

ISSN:

1829-0523

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Мурадян Л. К., Mooradyan L. K.

Այլ վերնագիր:

Изучение материалов страноведения в группах с иностранными студентами ; Learning Materials Of Country Studies In Groups Supplemented By Foreign Students

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան

Ծածկույթ:

38-41

Ամփոփում:

Օտարախոս ուսանողներին հայերենը` իբրև օտար լեզու ուսուցանելիս բանավոր և գրավոր խոսքի յուրացմանը զուգահեռ կարևորում ենք երկրագիտական թեմաների ուսուցմանը միտված բազմաբնույթ աշխատաոճը` համապատասխանեցված ընդահանուր ծրագրին և համամասնորեն բաշխված բոլոր դասաժամերի վրա: Նախապես հաշվի առնելով, որ երկրագիտական նյութն այս կամ այն ձևով պետք է աղերսներ ունենա լեզվագիտական նյութի հետ, փորձում ենք համապատասխանության եզրեր գտնել երկրագիտական նյութի և տվյալ դասաժամի դասանյութի միջև: Արտասահմանցի ուսանողների հայերենի դասաժամերին ուրույն տեղ ենք հատկացնում հայ ժողովրդի պատմությանն ու մշակույթին, կյանքին ու կենցաղին վերաբերող թեմաներին, քանի որ անհնար է տիրապետել օտար լեզվին, առանց այդ լեզուն կրողի պատմությունն ու մշակույթը ճանաչելու և լեզվական նրբերանգները, լեզվի յուրահատկությունն ու գեղեցկությունը յուրացնելու:
Статья посвящена изучению материалов страноведения в группах с иностранными студентами. После приобретения способностей письма и чтения, учащиеся могут читать и переводить маленькие тексты, а также тексты материалов страноведения, которые включают в себя основные структуры языка и разговорные формулы, понимание структуры сложение армянских слов. Это может помочь иностранным студентам в процессе повседневной коммуникации и поможет обогатить знания иностранцев о нашей стране.
This article is about country study materials in the groups supplemented with foreign students. Following to acquisition of reading and writing skills, students can read and translate small texts, and the texts of country study materials, which include the basic structure of language and spoken formulas, understanding the structure of the Armenian addition of words and nuances of word creation. This can help foreign students in everyday communication and helps foreigners to enrich knowledge about our country.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Մանկավարժ հրատ․

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:371724

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Object collections:

Last modified:

Apr 16, 2024

In our library since:

Mar 26, 2024

Number of object content hits:

12

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/401661

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Objects

Similar

This page uses 'cookies'. More information