Նիւթ

Վերնագիր: Հաղարծինի վանական դպրոցը

Ստեղծողը:

Մինասյան, Թամարա

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

«Բանբեր Մատենադարանի» միջնադարագիտական, հայագիտական, ձեռագրագիտական հանդեսը լույս է տեսնում Մատենադարանի հիմնադրումից ի վեր: Հանդեսի առաջին երկու համարները լույս են տեսել 1941 և 1950 թվականներին և կոչվել «Գիտական նյութերի ժողովածու»: Այս ժողովածուներում հավաքված էին նախորդիվ Մատենադարանում տեղի ունեցած գիտաժողովների նյութերը:1956 թվականին հրատարակված երրորդ համարից սկսած՝ հանդեսը կրում է այսօրվա անվանումն ու ընդգրկում միջնադարյան մշակույթի տարբեր ոլորտների առնչվող բազմաբնույթ ուսումնասիրություններ, բնագրերի հրապարակումներ և այլն:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Բանբեր Մատենադարանի=Bulletin of Matenadaran= Вестник Матенадарана

Հրապարակման ամսաթիւ:

2019

Համար:

27

ISSN:

1829-054X

Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Minasyan Tamara, Минасян Тамара

Այլ վերնագիր:

L’école Monastique De Haghardzine ; Монастырская школа Агарцина

Համատեղ հեղինակները:

Մատենադարան. Մեսրոպ Մաշտոցի անվան հին ձեռագրերի ինստիտուտ

Ծածկոյթ:

73-85

Ամփոփում:

Le monastère de Haghardzine a été l’un des célèbres centres spirituels, cul-turels et pédagogiques de l’Arménie médiévale, dont l’épanouissement coïncide avec les années du prieuré de Khatchatour Taronatsi (1184-1205/1206). À Haghar-dzine, Khatchatour a déployé d’importantes activités de bâtiment, ainsi que publiques, politiques, scientifiques et pédagogiques. Étant bien au courant des tra-ditions de l’école cilicienne de musique religieuse, il a fait venir des notes (khazes) d’Orient en Arménie, ouvert une école musicale professionnelle, puis il a propagé les khazes dans les régions du nordest de l’Arménie. Taronatsi accordait une attention particulière au perfectionnement de l’art musical et il a fait accéder à un nouveau degré et une nouvelle qualité l’exécution de la Liturgie, il a introduit un ordre dans l’inscription de la musique arménienne et réformé la Messe. Son oeuvre la plus connue est l’hymne Mystère profond pour l’habillement, qu’il a chanté pour la première fois en présence du haut Clergé à Loré, lors de la Messe servie en plein air sur l’ordre du prince Zakaré.
Агарцинский монастырь – один из знаменитых духовно-культурных и учебных центров средневековой Армении, расцвет которого пришелся на годы предстоятельства Хачатура Таронаци (1184-1205/1206 гг.). В Агарцине Хачатур развернул бурную строительную, общественно-политическую и научно-педагогическую деятельность. Будучи прекрасно знаком с традициями киликийской школы духовной музыки, он “с Востока” привез в Армению невмы (хазы), открыл профессиональную музыкальную школу, а затем распространил хазы в северно-восточных регионах Армении. Таронаци обращал особое внимание на усовершенствование музыкального искусства, поднял на новый уровень и придал новое качество исполнению литургии, упорядочил армянское нотное письмо, преобразил обедню. Его самое известное произведение – гимн на облачение священников перед литургией “Глубокое таинство”, которое он впервые исполнил в присутствии высокопоставленных духовных лиц в Лоре, во время обедни, которую отслужи-ли на открытом воздухе по приказу князя Закаре.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:368365

Լեզու:

hy ; հայերեն

Թուայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

Երևանի Մեսրոպ Մաշտոցի անվան Մատենադարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Jan 22, 2024

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Jan 18, 2024

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

21

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/398165

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Հրատարակութեան անունը Թուական
Մինասյան, Թամարա, Հաղարծինի վանական դպրոցը Jan 22, 2024

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն