Object

Title: Պահանջարկի օրենքի պարադոքսները

Ստեղծողը:

Հովականյան, Լիլիթ

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

Լույս է տեսնում տարեկան 6 անգամ

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

«Ամբերդ» տեղեկագիր="Ambert" bulletin= "Амберт" бюллетень

Հրապարակման ամսաթիվ:

2020

Համար:

2 (3)

ISSN:

2579-2989

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Оваканян Лилит, Hovakanyan Lilit

Այլ վերնագիր:

Парадоксы закона спроса ; Paradoxes of the Law of Demand

Ամփոփում:

Տնտեսագիտական պարադոքսները յուրատեսակ հիմնախնդիրներ են, որոնց բացահայտումն ու ուսումնասիրումը նոր հնարավորություններ են ստեղծում տնտեսագիտության տեսության հետագա առաջընթացի համար: Հոդվածի շրջանակում ներկայացված Գիֆենի, Վեբլենի պարադոքսները, ինչպես նաև «Պճնամոլի էֆեկտը», որպես բացառություններ պահանջարկի օրենքից, սպառողի իռացիոնալ վարքագծի հիանալի օրինակներ են:
Экономические парадоксы - это уникальные проблемы, открытие и изучение которых создают новые возможности для дальнейшего продвижения в экономической теории. Представленные в статье парадоксы Гиффена, Веблена и Сноба являются отклонениями от закона спроса и отличными примерами иррационального поведения потребителей.
Economic paradoxes are unique challenges, the discovery and study of which create new opportunities for further advancement in economic theory. The paradoxes of Giffen, Weblen, and Snob presented in the paper are exceptions to the law of demand and are excellent examples of consumer irrational behavior.

Հրատարակիչ:

ՀՊՏՀ «Տնտեսագետ» հրատ․

Ձևաչափ:

pdf

Չափեր:

էջ 139-144

Ֆիզիկական այլ նկարագրություն:

գծ.

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:269684

Գլխավոր նշում:

Նյութը վերցված է Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի կայքից։

Object collections:

Last modified:

Jan 23, 2025

In our library since:

May 6, 2021

Number of object content hits:

133

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/293791

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

This page uses 'cookies'. More information