Օբյեկտ

Վերնագիր: Գլոբալ արժեքի շղթաները օծանելիքի համաշխարհային շուկայում

Ստեղծողը:

Ոսկանյան, Ծովակ

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

Լույս է տեսնում տարեկան 6 անգամ

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

«Ամբերդ» տեղեկագիր="Ambert" bulletin= "Амберт" бюллетень

Հրապարակման ամսաթիւ:

2020

Համար:

2 (3)

ISSN:

2579-2989

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Восканян Цовак, Voskanyan Tsovak

Այլ վերնագիր:

Глобальные цепочки стоимости на мировом парфюмерном рынке ; Global Values Chains in the World Perfume Market

Ամփոփում:

Ժամանակակից աշխարհում օծանելիքի արդյունաբերությունում վառ կերպով դրսևորվում են աշխատանքի միջազգային բաժանման գործընթացները, որոնք ներկայացնում են բարդ ու ընդարձակ արժեքի շղթա, որտեղ յուրաքանչյուր մասնակից ունի իր ուրույն գործառույթը՝ սկսած եթերայուղատու մշակաբույսեր աճեցնող տնտեսություններից մինչև քիմիական արդյունաբերության հսկա կորպորացիաներ, շշալցնող արտադրամասեր և ճանաչված ու հայտնի ապրանքանիշներ: Այստեղ ապրանքանիշի հեղինակությունն առանցքային դերակատարում ունի՝ որպես վաճառքի հիմնական գրավական: Ուստի ներկայում խոշոր կորպորացիաները կլանմամբ ու միաձուլմամբ ձեռք են բերում առավել հաջողակ ապրանքանիշներ և, օգտվելով դրանցից յուրաքանչյուրի հեղինակությունից ու լսարանից, ստանում մեծ շահույթներ (օրինակ՝ Dior և Guerlain ապրանքանիշները պատկանում են Louis Vuitton Moet Hennessy ընկերությանը):
В современном мире международное разделение труда ярко проявляется в мировой индустрии парфюмерии. Это сложная и обширная цепочка создания стоимости, где у каждого участника есть своя уникальная функция: от ферм по производству эфирных масел до гигантских корпораций химической промышленности, заводов по розливу и известных брендов. Здесь репутация бренда играет ключевую роль, так как является основной гарантией продаж. Вот почему крупные корпорации теперь приобретают наиболее успешные бренды путем поглощения и слияний и получают большую прибыль от каждого из них (например, Dior и Guerlain принадлежат Louis Vuitton Moet Hennessy).
In the context of modern international economic relations, the international division of labor is vividly displayed in the perfume world industry. It is a complex and extensive value chain, where each participant has its own unique function, ranging from essential oil manufacturing farms to giant chemical industry corporations, bottling plants and well-known brands. Here, brand reputation plays a key role, as it is the main guarantee of sales. That is why large corporations now acquire the most successful brands through absorption and mergers and make great profits from each of them (for example: Dior and Guerlain are owned by Louis Vuitton Moet Hennessy).
շ

Հրատարակիչ:

ՀՊՏՀ «Տնտեսագետ» հրատ․

Ձեւաչափ:

pdf

Չափեր:

էջ 119-125

Ֆիզիկական այլ նկարագրութիւն:

գծ.

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:269681

Գլխաւոր նշումը:

Նյութը վերցված է Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի կայքից։

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Jan 23, 2025

Մեր գրադարանում է սկսած:

May 6, 2021

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

26

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/293788

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն