Ցույց տուր կառուցվածքը

Հրապարակման մանրամասներ:

Լույս է տեսնում տարեկան 6 անգամ

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

«Ամբերդ» տեղեկագիր="Ambert" bulletin= "Амберт" бюллетень

Հրապարակման ամսաթիվ:

2020

Համար:

2 (3)

ISSN:

2579-2989

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Оваканян Лилит, Hovakanyan Lilit

Վերնագիր:

Պահանջարկի օրենքի պարադոքսները

Այլ վերնագիր:

Парадоксы закона спроса ; Paradoxes of the Law of Demand

Ստեղծողը:

Հովականյան, Լիլիթ

Խորագիր:

Տնտեսագիտություն

Չվերահսկվող բանալի բառեր:

պարադոքս ; պահանջարկ ; գին ; սպառման մակարդակ ; Գիֆենի պարադոքս ; «Գիֆենի ապրանքներ» ; Վեբլենի պարադոքս ; «Պճնամոլի էֆեկտ»

Ամփոփում:

Տնտեսագիտական պարադոքսները յուրատեսակ հիմնախնդիրներ են, որոնց բացահայտումն ու ուսումնասիրումը նոր հնարավորություններ են ստեղծում տնտեսագիտության տեսության հետագա առաջընթացի համար: Հոդվածի շրջանակում ներկայացված Գիֆենի, Վեբլենի պարադոքսները, ինչպես նաև «Պճնամոլի էֆեկտը», որպես բացառություններ պահանջարկի օրենքից, սպառողի իռացիոնալ վարքագծի հիանալի օրինակներ են:
Экономические парадоксы - это уникальные проблемы, открытие и изучение которых создают новые возможности для дальнейшего продвижения в экономической теории. Представленные в статье парадоксы Гиффена, Веблена и Сноба являются отклонениями от закона спроса и отличными примерами иррационального поведения потребителей.
Economic paradoxes are unique challenges, the discovery and study of which create new opportunities for further advancement in economic theory. The paradoxes of Giffen, Weblen, and Snob presented in the paper are exceptions to the law of demand and are excellent examples of consumer irrational behavior.

Հրատարակիչ:

ՀՊՏՀ «Տնտեսագետ» հրատ․

Տեսակ:

Հոդված

Ձևաչափ:

pdf

Չափեր:

էջ 139-144

Ֆիզիկական այլ նկարագրություն:

գծ.

Գլխավոր նշում:

Նյութը վերցված է Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի կայքից։