Նիւթ

Վերնագիր: Թիֆլիսի հայ թատրոնը 1920-ական թվականներին

Ստեղծողը:

Վ. Ս. Գևորգյան

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

«Լրաբեր հասարակական գիտությունների» քառամսյա, բազմալեզու, միջմասնագիտական, գրախոսվող հանդեսը ՀՀ ԳԱԱ հասարակական գիտությունները և հայագիտությունը ներկայացնող հնագույն (հիմնադրվել է 1940 թ.) պարբերականն է, որի էջերում աճել և հասունացել են հայագետների և հասարակագետների բազմաթիվ սերունդներ: 1940-1943 թթ. այն հրատարակվել է որպես ԽՍՀՄ ԳԱ նախագահության հայկական մասնաճյուղի՝ Արմֆանի հասարակական և բնական գիտությունների «Տեղեկագիր», 1943-1965 թթ.՝ Հայաստանի ԳԱ-ի «Տեղեկագիր հասարակական գիտությունների»: 1966 թ. ամսագիրը վերանվանվել է «Լրաբեր հասարակական գիտությունների»: 1940-1947 թթ. լույս է տեսել անկանոն պարբերականությամբ՝ 1948-1990 թթ. եղել է ամսագիր. 1991 թ.` երկամսյա, 1992-1995 թթ.` եռամսյա հանդես: 1996-ից առ այսօր այն հրատարակվում է քառամսյա պարբերականությամբ: Տարբեր ժամանակներում «Լրաբերի» գլխավոր խմբագիրներ են եղել անվանի գիտնականներ Հ. Օրբելին (հիմնադիր), Ս. Կարապետյանը, Հ. Բատիկյանը, Խ. Մոմջյանը, Մ. Ներսիսյանը, Ա. Հովհաննիսյանը, Ծ. Աղայանը, Գ. Ստեփանյանը, Հ. Ասլանյանը, Գ. Աբովը, Հ. Ինճիկյանը, Վ. Միքայելյանը, Ա. Խառատյանը: 2017 թ. վերջից սկսած՝ հանդեսի գլխավոր խմբագիրն է Պ. Ավետիսյանը:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Լրաբեր հասարակական գիտությունների=Herald of the Social Sciences=Вестник общественных наук

Հրապարակման ամսաթիւ:

2007

Հատոր:

1

Համար:

1

ISSN:

0320-8117

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

կապին հետեւելուն համար սեղմէ հոս

Այլ վերնագիր:

Армянский театр в Тифлисе в 1920-х годах. Armenian Theatre in Tiflis in the 1920s.

Աջակից(ներ):

Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) ; Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) ; Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) ; Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017) ; Պ․ Ավետիսյան (2017-)

Ծածկոյթ:

147-155

Ամփոփում:

Тифлис на протяжении многих десятилетий являлся центром восточноармянской театральной культуры. Однако начиная с 20-ых годов XX в. в связи с открытием Ереванского государственного театра роль Тифлиса как центра восточноармянской театральной культуры несколько снизилась. Тифлисский армянский театр также получил статус государственного, но его художественный уровень, судя по откликам прессы, понизился. В этот период в Тифлисе работали видные армянские режиссеры С. Капанакян, А. Бурджалян, А. Гулакян, В. Аджемян. Именно их усилиями в первой половине 1920-х гг. были осуществлены интересные постановки. Следует отметить, что восточноармянский театр в XIX в. находился под влиянием русских театральных традиций. С 1900-1910-х гг. русский театр апеллировал к сценическому символизму, что нашло отражение в тифлисском армянском театре, особенно в 1920-х гг. На принципах двух направлений – реализма и модернизма – были построены наиболее значительные спектакли тифлисского театра в 1920-х годах: “Гибель “Надежды”, “Потонувший Колокол”, “Намус”, “Капля меда”, “Вильгельм Телль”, “Гибель богов”, “Победная песня любви”.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Ստեղծման ամսաթիւը:

2007-05-15

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:38760

Դասիչ:

АЖ 410

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Sep 24, 2024

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Mar 3, 2020

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

66

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/43258

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Հրատարակութեան անունը Թուական
Թիֆլիսի հայ թատրոնը 1920-ական թվականներին Sep 24, 2024

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն