Ցույց տուր կառուցվածքը

Հրապարակման մանրամասներ:

«Լրաբեր հասարակական գիտությունների» քառամսյա, բազմալեզու, միջմասնագիտական, գրախոսվող հանդեսը ՀՀ ԳԱԱ հասարակական գիտությունները և հայագիտությունը ներկայացնող հնագույն (հիմնադրվել է 1940 թ.) պարբերականն է, որի էջերում աճել և հասունացել են հայագետների և հասարակագետների բազմաթիվ սերունդներ: 1940-1943 թթ. այն հրատարակվել է որպես ԽՍՀՄ ԳԱ նախագահության հայկական մասնաճյուղի՝ Արմֆանի հասարակական և բնական գիտությունների «Տեղեկագիր», 1943-1965 թթ.՝ Հայաստանի ԳԱ-ի «Տեղեկագիր հասարակական գիտությունների»: 1966 թ. ամսագիրը վերանվանվել է «Լրաբեր հասարակական գիտությունների»: 1940-1947 թթ. լույս է տեսել անկանոն պարբերականությամբ՝ 1948-1990 թթ. եղել է ամսագիր. 1991 թ.` երկամսյա, 1992-1995 թթ.` եռամսյա հանդես: 1996-ից առ այսօր այն հրատարակվում է քառամսյա պարբերականությամբ: Տարբեր ժամանակներում «Լրաբերի» գլխավոր խմբագիրներ են եղել անվանի գիտնականներ Հ. Օրբելին (հիմնադիր), Ս. Կարապետյանը, Հ. Բատիկյանը, Խ. Մոմջյանը, Մ. Ներսիսյանը, Ա. Հովհաննիսյանը, Ծ. Աղայանը, Գ. Ստեփանյանը, Հ. Ասլանյանը, Գ. Աբովը, Հ. Ինճիկյանը, Վ. Միքայելյանը, Ա. Խառատյանը: 2017 թ. վերջից սկսած՝ հանդեսի գլխավոր խմբագիրն է Պ. Ավետիսյանը:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Լրաբեր հասարակական գիտությունների=Herald of the Social Sciences=Вестник общественных наук

Հրապարակման ամսաթիվ:

2007

Հատոր:

1

Համար:

1

ISSN:

0320-8117

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար

Վերնագիր:

Թիֆլիսի հայ թատրոնը 1920-ական թվականներին

Այլ վերնագիր:

Армянский театр в Тифлисе в 1920-х годах. Armenian Theatre in Tiflis in the 1920s.

Ստեղծողը:

Վ. Ս. Գևորգյան

Աջակից(ներ):

Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) ; Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) ; Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) ; Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017)

Խորագիր:

History ; Literature ; Language and Literature ; D History ; PN2000 Dramatic representation; The Theater

Չվերահսկվող բանալի բառեր:

Геворкян В. С. ; Gevorgian V. S.

Ծածկույթ:

147-155

Ամփոփում:

Тифлис на протяжении многих десятилетий являлся центром восточноармянской театральной культуры. Однако начиная с 20-ых годов XX в. в связи с открытием Ереванского государственного театра роль Тифлиса как центра восточноармянской театральной культуры несколько снизилась. Тифлисский армянский театр также получил статус государственного, но его художественный уровень, судя по откликам прессы, понизился. В этот период в Тифлисе работали видные армянские режиссеры С. Капанакян, А. Бурджалян, А. Гулакян, В. Аджемян. Именно их усилиями в первой половине 1920-х гг. были осуществлены интересные постановки. Следует отметить, что восточноармянский театр в XIX в. находился под влиянием русских театральных традиций. С 1900-1910-х гг. русский театр апеллировал к сценическому символизму, что нашло отражение в тифлисском армянском театре, особенно в 1920-х гг. На принципах двух направлений – реализма и модернизма – были построены наиболее значительные спектакли тифлисского театра в 1920-х годах: “Гибель “Надежды”, “Потонувший Колокол”, “Намус”, “Капля меда”, “Вильгельм Телль”, “Гибель богов”, “Победная песня любви”.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Ստեղծման ամսաթիվը:

2007-05-15

Տեսակ:

Հոդված

Ձևաչափ:

pdf

Դասիչ:

АЖ 410

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան