Object structure

Publication Details:

«Լրաբեր հասարակական գիտությունների» քառամսյա, բազմալեզու, միջմասնագիտական, գրախոսվող հանդեսը ՀՀ ԳԱԱ հասարակական գիտությունները և հայագիտությունը ներկայացնող հնագույն (հիմնադրվել է 1940 թ.) պարբերականն է, որի էջերում աճել և հասունացել են հայագետների և հասարակագետների բազմաթիվ սերունդներ: 1940-1943 թթ. այն հրատարակվել է որպես ԽՍՀՄ ԳԱ նախագահության հայկական մասնաճյուղի՝ Արմֆանի հասարակական և բնական գիտությունների «Տեղեկագիր», 1943-1965 թթ.՝ Հայաստանի ԳԱ-ի «Տեղեկագիր հասարակական գիտությունների»: 1966 թ. ամսագիրը վերանվանվել է «Լրաբեր հասարակական գիտությունների»: 1940-1947 թթ. լույս է տեսել անկանոն պարբերականությամբ՝ 1948-1990 թթ. եղել է ամսագիր. 1991 թ.` երկամսյա, 1992-1995 թթ.` եռամսյա հանդես: 1996-ից առ այսօր այն հրատարակվում է քառամսյա պարբերականությամբ: Տարբեր ժամանակներում «Լրաբերի» գլխավոր խմբագիրներ են եղել անվանի գիտնականներ Հ. Օրբելին (հիմնադիր), Ս. Կարապետյանը, Հ. Բատիկյանը, Խ. Մոմջյանը, Մ. Ներսիսյանը, Ա. Հովհաննիսյանը, Ծ. Աղայանը, Գ. Ստեփանյանը, Հ. Ասլանյանը, Գ. Աբովը, Հ. Ինճիկյանը, Վ. Միքայելյանը, Ա. Խառատյանը: 2017 թ. վերջից սկսած՝ հանդեսի գլխավոր խմբագիրն է Պ. Ավետիսյանը:

Journal or Publication Title:

Լրաբեր հասարակական գիտությունների=Herald of the Social Sciences=Вестник общественных наук

Date of publication:

2007

Volume:

1

Number:

1

ISSN:

0320-8117

Official URL:


Additional Information:

click here to follow the link

Title:

Թիֆլիսի հայ թատրոնը 1920-ական թվականներին

Other title:

Армянский театр в Тифлисе в 1920-х годах. Armenian Theatre in Tiflis in the 1920s.

Creator:

Վ. Ս. Գևորգյան

Contributor(s):

Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) ; Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) ; Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) ; Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017) ; Պ․ Ավետիսյան (2017-)

Subject:

History ; Literature ; Language and Literature ; D History ; PN2000 Dramatic representation; The Theater

Uncontrolled Keywords:

Геворкян В. С. ; Gevorgian V. S.

Coverage:

147-155

Abstract:

Тифлис на протяжении многих десятилетий являлся центром восточноармянской театральной культуры. Однако начиная с 20-ых годов XX в. в связи с открытием Ереванского государственного театра роль Тифлиса как центра восточноармянской театральной культуры несколько снизилась. Тифлисский армянский театр также получил статус государственного, но его художественный уровень, судя по откликам прессы, понизился. В этот период в Тифлисе работали видные армянские режиссеры С. Капанакян, А. Бурджалян, А. Гулакян, В. Аджемян. Именно их усилиями в первой половине 1920-х гг. были осуществлены интересные постановки. Следует отметить, что восточноармянский театр в XIX в. находился под влиянием русских театральных традиций. С 1900-1910-х гг. русский театр апеллировал к сценическому символизму, что нашло отражение в тифлисском армянском театре, особенно в 1920-х гг. На принципах двух направлений – реализма и модернизма – были построены наиболее значительные спектакли тифлисского театра в 1920-х годах: “Гибель “Надежды”, “Потонувший Колокол”, “Намус”, “Капля меда”, “Вильгельм Телль”, “Гибель богов”, “Победная песня любви”.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Date created:

2007-05-15

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Call number:

АЖ 410

Location of original object:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան