Publication Details:
Journal or Publication Title:
Գեղարվեստի ակադեմիայի Տարեգիրք=Yearbook of the Academy of Fine Arts=Ежегодник академии художеств
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
www.yearbook.yafa.am
Additional Information:
Գայֆեճյան Էլեն, Gaifejyan Ellen
Title:
Синтез станковых форм изобразительного искусства в творчестве Вана Согомоняна 1970-1980-х годов
Other title:
Կերպարվեստի հաստոցային ձևերի սինթեզը Վան Սողոմոնյանի 1970-1980-ական թթ. արվեստում։ Վան Սողոմոնյանի հիշատակին ; The Synthesis Of Easel Forms Of Fine Art In Van Sogomonyan’s Works Of The 1970s to 1980s․ In memory of Van Sogomonyan
Remainder of title:
Creator:
Corporate Creators:
Հայաստանի գեղարվեստի պետական ակադեմիա
Subject:
Uncontrolled Keywords:
искусство второй половины XX века ; армянскийавангард 1970-1980-х гг. ; армянский национальный модернизм ; проблема Человека в искусстве
Coverage:
Abstract:
С начала шестидесятых годов ХХ века в общеевропейском искусстве стали происходить фундаментальные изменения. Типологической особенностью стало предельно личностное отношение в изображении внутреннего мира человека, реализуемое в форме рефлексирующей художественной мысли. Показательным примером этой стадии развития искусства является творчество Вана Согомоняна. Оно развивалось в атмосфере того программного движения поиска новых, необезличенных художественных форм, которое именно с этой поры стало формироваться в армянском искусстве.
20-րդ դարի վաթսունական թվականներից համաեվրոպական արվեստում հիմնարար տեղաշարժեր եղան։ Հատկանշական առանձնահատկություն դարձավ մարդու ներաշխարհի կերպավորման ծայրահեղ անձնականացված մոտեցումը, որն իրագործվում էր գեղարվեստական մտքի արտացոլանքների ձև առած։ Վան Սողոմոնյանի ստեղծագործությունը արվեստի զարգացման այդ փուլի վառ օրինակն է։ Այն զարգացել է հայ կերպարվեստի հենց այն շարժման մթնոլորտում, որի ծրագրային ուղենիշն էր դարձել գեղարվեստական նոր, անդիմությանը հակազդող գեղարվեստական ձևերի որոնումը։ Նշանավոր վարպետների մի պատկառելի աստղաբույլ ասպարեզ բերած այդ շարժումը միացնում էր լոկ ընդհանուր ավանգարդային ոգին, ինքնաբավ գեղարվեստական միջոցներով կազմավորված արվեստի նպատակային ուղղվածությունը։
Since the early 1960s, fundamental changes have taken place in European art as a whole. It has acquired a new typological feature, namely an intensely personal approach in depicting the inner world of humans which is realized in the form of reflective artistic thought. A telling example of this stage of artistic development is Van Sogomonyan’s work which evolved within an atmosphere of a programmatic movement searching for new, strongly personalized artistic forms. Since the period mentioned, such forms have taken shape in Armenian art. This movement brought together an impressive array of remarkable masters who were united by a common avant-garde spirit and a goal-oriented approach to the composition of art through intrinsic artistic means.
Place of publishing:
Երևան