Նիւթ

Վերնագիր: Էլեկտրոնային ուսուցման ներդրման հնարավորությունները ՀՀ կրթական համակարգում

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Սոցիալ-տնտեսական զարգացման արդի հիմնախնդիրները Հայաստանի Հանրապետությունում =Современные проблемы социaльно-экономического развития в Республике Армения =The contemporary issues of socioeconomic development in the Republic of Armenia

Հրապարակման ամսաթիվ:

2024

Համար:

2

ISSN:

1829-4324

ISBN:

1829-4324

Լրացուցիչ տեղեկություն:

Арутюнян Лиана, Harutyunyan Liana

Այլ վերնագիր:

Возможности внедрения электронного обучения в систему образования РА ; Possibilities Of E-Learning Implementation In The Educational System Of The Republic Of Armenia

Համատեղ հեղինակները:

ՀՀ ԳԱԱ Մ. Քոթանյանի անվան տնտեսագիտության ինստիտուտ

Ծածկույթ:

361-374

Ամփոփում:

Վերջին ժամանակաշրջանում տեխնոլոգիաների զարգացումները արմատապես փոխել են աշխարհը՝ անմասն չթողնելով ոչ մի ոլորտ, այդ թվում կրթությունը։ Ճիշտ է ասված, թե աշխարհում նոր չէ ոչինչ։ Դա վերաբերում է նաև առցանց ուսուցմանը, որի նախնական ձևերին կարելի է հանդիպել 1700-ականներին՝ որպես այսպես կոչված «նամակագրական ուսուցման ձևի»։ Ըստ էության արդեն այդ ժամանակաշրջանում տեսանելի էր հեռավար ուսուցման հայեցակարգը․ փոխվել են միայն տեխնոլոգիաները՝ էլ ավելի ընդլայնելով հնարավորի սահմանները, ինչը ինքնին խնդիրը դարձնում է խիստ արդիական։
За последний период новые технологии радикально изменили мир, проникая во все сферы деятельности, включая образование. Верно сказано, что в мире нет ничего нового. Это также относится и к онлайн-обучению, самые ранние формы которого можно найти еще в 1700-х годах, в так называемом «корреспондентском обучении». По сути, это были ростки концепции дистанционного обучения: изменились лишь технологии, еще больше расширив границы возможного, что и делает проблему весьма актуальной.
Technological developments have radically changed the world, leaving no sector untouched, including education. It is rightly said that there is nothing new in the world. This also applies to online learning, the earliest forms of which can be found in the 1700s, as so-called "correspondence learning". In essence, the concept of distance learning was already visible at that time: only the implementation technologies have changed, opening wide opportunities for students, which makes the research topic relevant.

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ ՏԻ

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

կապին հետեւելուն համար սեղմէ հոս ; oai:arar.sci.am:381125

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Jan 17, 2025

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Jan 16, 2025

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

6

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/412085

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն