Օբյեկտ

Վերնագիր: Развитие рынка электронной коммерции в Армении и его влияние на потребительское поведение

Ստեղծողը:

Арутюнян, Геворг

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Սոցիալ-տնտեսական զարգացման արդի հիմնախնդիրները Հայաստանի Հանրապետությունում =Современные проблемы социaльно-экономического развития в Республике Армения =The contemporary issues of socioeconomic development in the Republic of Armenia

Հրապարակման ամսաթիվ:

2024

Համար:

2

ISSN:

1829-4324

ISBN:

1829-4324

Լրացուցիչ տեղեկություն:

Harutyunyan Gevorg, Հարությունյան Գևորգ

Այլ վերնագիր:

Development Of The E-Commerce Market In Armenia And Its Impact On Consumer Behavior ; Էլեկտրոնային առևտրի շուկայի զարգացումը Հայաստանում և դրա ազդեցությունը սպառողների վարքագծի վրա

Համատեղ հեղինակները:

ՀՀ ԳԱԱ Մ. Քոթանյանի անվան տնտեսագիտության ինստիտուտ

Ծածկույթ:

277-288

Ամփոփում:

Развитие электронной коммерции расширило возможности потребителей, предоставив им беспрецедентный доступ и контроль над своими покупками. Одновременно с этим произошли изменения в потребительском поведении. Под поведением покупателей в электронной коммерции понимаются мысли, чувства, действия и модели поведения, демонстрируемые потребителями при взаимодействии с платформами электронной коммерции и цифровыми торговыми площадками, а также при совершении покупок с помощью мобильных устройств. Это поведение охватывает широкий спектр действий и психологических процессов, включая поиск товаров, навигацию по интернет-магазинам, процесс принятия решений и покупательские привычки. Изучая психологию онлайн-покупателей, мы можем получить ценные сведения, которые могут лечь в основу стратегий электронной коммерции. Предприятия, которые осознают и адаптируются к этим изменениям в поведении потребителей, смогут процветать на все более цифровом рынке.
The development of e-commerce has empowered consumers by giving them unprecedented access and control over their purchases. At the same time, changes in consumer behavior have occurred. E-commerce shopping behavior refers to the thoughts, feelings, actions, and behaviors exhibited by consumers when interacting with e-commerce platforms and digital marketplaces, as well as when shopping via mobile devices. These behaviors cover various actions and psychological processes, including product search, online shopping navigation, decision-making, and shopping habits. By studying the psychology of online shoppers, we can gain valuable insights that can inform e-commerce strategies. Businesses that recognize and adapt to these changes in consumer behavior will be able to thrive in an increasingly digital marketplace.
Էլեկտրոնային առևտրի զարգացումը ընդլայնել է սպառողների հնարավորությունները՝ տալով նրանց աննախադեպ հասանելիություն և վերահսկողություն իրենց գնումների նկատմամբ: Միևնույն ժամանակ, փոփոխություններ են տեղի ունեցել սպառողների վարքագծում։ Էլեկտրոնային առևտրում գնորդների վարքագիծը բնութագրվում է մտքերով, զգացմունքներով, գործողություններով և վարքագծով, որոնք դրսևորվում են սպառողների կողմից էլեկտրոնային առևտրի հարթակների և թվային շուկաների հետ փոխազդելիս և շարժական սարքերի միջոցով գնումներ կատարելիս:


Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ ՏԻ

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար ; oai:arar.sci.am:381120

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Jan 17, 2025

Մեր գրադարանում է սկսած:

Jan 16, 2025

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

41

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/412080

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն