Journal or Publication Title:
Date of publication:
Number:
ISSN:
ISBN:
Additional Information:
Арутюнян Лиана, Harutyunyan Liana
Title:
Էլեկտրոնային ուսուցման ներդրման հնարավորությունները ՀՀ կրթական համակարգում
Other title:
Возможности внедрения электронного обучения в систему образования РА ; Possibilities Of E-Learning Implementation In The Educational System Of The Republic Of Armenia
Creator:
Corporate Creators:
ՀՀ ԳԱԱ Մ. Քոթանյանի անվան տնտեսագիտության ինստիտուտ
Subject:
Uncontrolled Keywords:
հետադրաձ կապ ; տեղեկատվական համակարգեր ; տեխնոլոգիական գործիքներ ; կրթական ծրագրեր
Coverage:
Abstract:
Վերջին ժամանակաշրջանում տեխնոլոգիաների զարգացումները արմատապես փոխել են աշխարհը՝ անմասն չթողնելով ոչ մի ոլորտ, այդ թվում կրթությունը։ Ճիշտ է ասված, թե աշխարհում նոր չէ ոչինչ։ Դա վերաբերում է նաև առցանց ուսուցմանը, որի նախնական ձևերին կարելի է հանդիպել 1700-ականներին՝ որպես այսպես կոչված «նամակագրական ուսուցման ձևի»։ Ըստ էության արդեն այդ ժամանակաշրջանում տեսանելի էր հեռավար ուսուցման հայեցակարգը․ փոխվել են միայն տեխնոլոգիաները՝ էլ ավելի ընդլայնելով հնարավորի սահմանները, ինչը ինքնին խնդիրը դարձնում է խիստ արդիական։
За последний период новые технологии радикально изменили мир, проникая во все сферы деятельности, включая образование. Верно сказано, что в мире нет ничего нового. Это также относится и к онлайн-обучению, самые ранние формы которого можно найти еще в 1700-х годах, в так называемом «корреспондентском обучении». По сути, это были ростки концепции дистанционного обучения: изменились лишь технологии, еще больше расширив границы возможного, что и делает проблему весьма актуальной.
Technological developments have radically changed the world, leaving no sector untouched, including education. It is rightly said that there is nothing new in the world. This also applies to online learning, the earliest forms of which can be found in the 1700s, as so-called "correspondence learning". In essence, the concept of distance learning was already visible at that time: only the implementation technologies have changed, opening wide opportunities for students, which makes the research topic relevant.