Object structure

Journal or Publication Title:

Սոցիալ-տնտեսական զարգացման արդի հիմնախնդիրները Հայաստանի Հանրապետությունում =Современные проблемы социaльно-экономического развития в Республике Армения =The contemporary issues of socioeconomic development in the Republic of Armenia

Date of publication:

2024

Number:

2

ISSN:

1829-4324

ISBN:

1829-4324

Additional Information:

Арутюнян Лиана, Harutyunyan Liana

Title:

Էլեկտրոնային ուսուցման ներդրման հնարավորությունները ՀՀ կրթական համակարգում

Other title:

Возможности внедрения электронного обучения в систему образования РА ; Possibilities Of E-Learning Implementation In The Educational System Of The Republic Of Armenia

Creator:

Հարությունյան, Լիանա

Corporate Creators:

ՀՀ ԳԱԱ Մ. Քոթանյանի անվան տնտեսագիտության ինստիտուտ

Subject:

Հեռավար կրթություն

Uncontrolled Keywords:

հետադրաձ կապ ; տեղեկատվական համակարգեր ; տեխնոլոգիական գործիքներ ; կրթական ծրագրեր

Coverage:

361-374

Abstract:

Վերջին ժամանակաշրջանում տեխնոլոգիաների զարգացումները արմատապես փոխել են աշխարհը՝ անմասն չթողնելով ոչ մի ոլորտ, այդ թվում կրթությունը։ Ճիշտ է ասված, թե աշխարհում նոր չէ ոչինչ։ Դա վերաբերում է նաև առցանց ուսուցմանը, որի նախնական ձևերին կարելի է հանդիպել 1700-ականներին՝ որպես այսպես կոչված «նամակագրական ուսուցման ձևի»։ Ըստ էության արդեն այդ ժամանակաշրջանում տեսանելի էր հեռավար ուսուցման հայեցակարգը․ փոխվել են միայն տեխնոլոգիաները՝ էլ ավելի ընդլայնելով հնարավորի սահմանները, ինչը ինքնին խնդիրը դարձնում է խիստ արդիական։
За последний период новые технологии радикально изменили мир, проникая во все сферы деятельности, включая образование. Верно сказано, что в мире нет ничего нового. Это также относится и к онлайн-обучению, самые ранние формы которого можно найти еще в 1700-х годах, в так называемом «корреспондентском обучении». По сути, это были ростки концепции дистанционного обучения: изменились лишь технологии, еще больше расширив границы возможного, что и делает проблему весьма актуальной.
Technological developments have radically changed the world, leaving no sector untouched, including education. It is rightly said that there is nothing new in the world. This also applies to online learning, the earliest forms of which can be found in the 1700s, as so-called "correspondence learning". In essence, the concept of distance learning was already visible at that time: only the implementation technologies have changed, opening wide opportunities for students, which makes the research topic relevant.

Publisher:

ՀՀ ԳԱԱ ՏԻ

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Identifier:

click here to follow the link

Location of original object:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան