Object

Title: Teacher’s Charisma and Suggestion as Important Factors in the Learning Process

Publication Details:

«Արցախի երիտասարդ գիտնականների և մասնագետների միավորում» (ԱԵԳՄՄ) հասարակական կազմակերպության «Գիտական Արցախ» պարբերականն ընդգրկված է ՀՀ ԲՈԿ-ի կողմից հաստատված «Ատենախոսությունների հիմնական արդյունքների և դրույթների հրատարակման համար ընդունելի գիտական հրատարակությունների» ցանկում: Պարբերականը, որի հիմնադիրը Երևանի պետական համալսարանն է, լույս է տեսնում տարեկան առնվազն 2 անգամ (2020 թվականից՝ տարեկան 4 անգամ):

Journal or Publication Title:

Գիտական Արցախ=Scientific Artsakh=Научный Арцах

Date of publication:

2024

Number:

3 (22)

ISSN:

e-2738-2672 ; 2579-2652

Official URL:

www.artsakhlib.am

Additional Information:

Գարօղլանյան Սոսի, Карогланян Соси

Other title:

Ուսուցչի խարիզման և ներշնչանքը որպես ուսումնական գործընթացի կարևոր գործոններ ; Харизма и воодушевление учителя как важные факторы в процессе обучения

Coverage:

188-194

Abstract:

This article explores the concept of suggestion, reviewing the perspectives of various scholars on the subject. It also examines the laws of suggestibility, considering how an individual's suggestibility changes based on factors such as age, gender, living conditions, and physical state. Additionally, the article delves into the role of charisma in education, highlighting its significance in teaching. It discusses how a charismatic teacher can create an effective learning environment, inspire students, and motivate them to achieve their academic goals This work examines mainly the difficulty of the students as they approach the age of adolescence, they have difficulty to be inspired, which complicates the process of acquiring knowledge. In order to achieve our goal, we used the test method to study the researcher’s level of inspiration. The main purpose is to acknowledge if students inspire. As a result, we found out that teacher’s charisma and suggestion are important factors in the learning process. To inspire a third millennium student and to improve their learning process, needs a charismatic and inspirational teacher.
Այս հոդվածում ուսումնասիրվում է ներշնչանքը, քննարկվում են գիտնականների տարբեր տեսակետները։ Մյուս կողմից՝ ուսումնասիրվում են ներշնչվողականության օրենքները․ թե ինչպես անհատի ներշնչվողականությունը տարբերվում է՝ կախված նրա տարիքից, սեռից, կենսապայմաններից, ֆիզիկական վիճակից և այլն։ Այն նաև քննարկում է խարիզմայի կարևորությունը՝ որպես ուսուցման և աշակերտի ներշնչման կարևոր գործոն, և թե ինչպես է խարիզմատիկ ուսուցիչը ստեղծում արդյունավետ դասարան, ներառում ուսանողներին սովորելու գործընթացին և օգնում նրանց հասնելու իրենց նպատակներին: Սույն հոդվածը հիմնականում ուսումնասիրում է ուսանողների դժվարությունը, երբ նրանք մոտենում են դեռահասության տարիքին։ Այդ տարիքում նրանք դժվարանում են ներշնչվել, ինչը բարդացնում է գիտելիք ձեռք բերելու գործընթացը։ Մեր նպատակին հասնելու համար օգտագործել ենք թեստային մեթոդը՝ հետազոտողի ներշնչման մակարդակը ուսումնասիրելու համար: Հիմնական նպատակն է քննարկել, թե արդյոք ուսանողները ներշնչվող են: Արդյունքում պարզեցինք, որ ուսուցչի խարիզման և ներշնչանքը կարևոր գործոններ են ուսումնական գործընթացում։ Երրորդ հազարամյակի աշակերտին ներշնչելու և նրանց ուսումնառության ընթացքը բարելավելու համար անհրաժեշտ է խարիզմատիկ և ներշնչող ուսուցիչ:
В данной статье исследуется способность вдохновлять и вдохновляться (инспирация), обсуждаются различные точки зрения ученых; кроме того, изучаются законы инспирации, то, как спосбность личности воодушевляться варьируется в зависимости от ее возраста, пола, условий жизни, физического состояния и т. Д. В ней также обсуждается важность харизмы как значимого фактора в обучении и вдохновении учащихся, а также то, как харизматичный учитель создает успешный класс, мотивирует учащихся на обучение и помогает им достигать своих целей. Внимание в данном исследовании сфокусировано в основном на трудностях, с которыми сталкиваются учащиеся по мере приближения их к подростковому возрасту, поскольку в этот период они испытывают трудности с мотивацией и воодушевлением, что усложняет процесс приобретения знаний. Чтобы достичь нашей цели, мы использовали тестовый метод для изучения уровня возможности воодушевления исследуемого. Основная цель эксперимента ̶ определить, как и в какой степени можно воодушевить и увлечь учащихся.. В результате исследования мы пришли к выводу о том, что харизма и воодушевление учителя играют важную роль в учебном процессе. Чтобы воодушевлять и мотивировать учащегося третьего тысячелетия, нужен харизматичный и вдохновляющий учитель.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

ԱԵԳՄՄ հրատ. ; «ԱՐՑԱԽ» հրատ.

Format:

pdf

Identifier:

oai:arar.sci.am:379706

Object collections:

Last modified:

Nov 21, 2024

In our library since:

Nov 21, 2024

Number of object content hits:

6

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/410780

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

This page uses 'cookies'. More information