Object

Title: Արվեստի և մշակույթի պատմության դասավանդման հիմնական տարրերը

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես

Հրապարակման ամսաթիվ:

2018

Համար:

2 (40)

ISSN:

1829-0531

Պաշտոնական URL:

click here to follow the link

Լրացուցիչ տեղեկություն:

Багдасарян А., Bagdasaryan A.

Այլ վերնագիր:

Основные элементы в преподавании истории искусств и культуры ; The Major Elements Of Teaching Art History And Culture

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Ծածկույթ:

137-143

Ամփոփում:

Հոդվածում դիտարկված են լսարանային պարապմունքների հիմնական տեսակները, դրանց առանձնահատկություններն ու դասակարգումը պատմա-տեսական առարկաների շրջանակներում. արվեստի և մշակույթի պատմություն։ Հատկապես ուշադրությունն ուղղված է դասախոսությունների տեսակների և նրանց բնութագրի վրա, նաև դիտարկված են սեմինար պարապմունքների յուրահատկություններն ու տեխնիկական միջոցները։
В статье рассматриваются главные виды аудиторных занятий, их специфика и классификация в рамках историко-теоретических дисциплин: истории искусств и культуры. Особенно рассматриваются виды лекций и их характеристика. Также внимание уделено специфике семинаров и современным техническим ресурсам.
The article considers the major types of classroom occupations, the specificity and classification in the context of historical-theoretical disciplines of history of Arts and culture. Especially introduces the types of lectures and characteristic. Also attention is being given to the specificity of seminars and contemporary technical resources in teaching.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:378760

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Object collections:

Last modified:

Nov 18, 2024

In our library since:

Oct 22, 2024

Number of object content hits:

24

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/409963

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Objects

Similar

This page uses 'cookies'. More information