Նիւթ

Վերնագիր: Եղիշե Չարենցի «Տաղարան» շարքի՝ «Նախագծում» մեթոդով ուսուցումն ավագ դպրոցում

Ստեղծողը:

Մանուկյան, Տաթև

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես

Հրապարակման ամսաթիւ:

2018

Համար:

2 (40)

ISSN:

1829-0531

Պաշտոնական URL:

կապին հետեւելուն համար սեղմէ հոս

Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Манукян Т., Manukyan T.

Այլ վերնագիր:

Teaching In High Scholl With The Method Of projection Of ''Tagharan'' Collection By Eghishe Charenc ; Изучение цикла Е. Чаренца ,,Тагаран’’ в старших классах методом ,,Проекта’’

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Ծածկոյթ:

151-159

Ամփոփում:

Հայ գրականության դպրոցական առարկայական ժամանակակից չափորոշիչները հնարավորություն են տալիս կառուցողական կրթության հիմունքներով աշխատող ուսուցչին հեղինակել այլընտրանքային ծրագրեր՝ սովորողների առջև բացելով գիտելիքների և հմտությունների ձեռքբերման և դրանց գործնական կիրառման նոր հնարավորություններ, որոնցից մենք ընտրել ենք «գործունեության նախագծային աշխատանքը»19՝ ուսուցանելու համար Եղիշե Չարենցի «Տաղարան» շարքը: Աշխատանքը կատարվել է եռաստիճան համակրգով՝ 7-րդ և 11-րդ դասարանցիներ, 9-րդ և 11-րդ դասարանցիներ, 11-րդ դասարանցիներ, որոնք ձևավորեցին միջառարկայական և ներառարկայական խմբեր և արդյունքում ներկայացրին «Եղիշե Չարենց: 1920-ական թթ.: «Տաղարան» շարքը» վերնագրով սահիկահանդեսը:
Современные школьные предметные критерии армянской литературы дают возможность учителю, работающему на основе структурного образования, стать автором альтернативных программ, открывая перед учащимися новые возможности приобретения знаний и умений и их практического применения, из которых мы выбрали ,,проектную работу деятельности’’ для изучения цикла Е. Чаренца ,,Тагаран’’. Работа реализовалась трехступенчатой системой: учащиеся от 7 до 11,от 9 до 11 и 11 классов, которые формировали межпредметные и прикладные группы и в результате представили презентацию под названием ,,Егише Чаренц. 1920-ые годы. Цикл ,,Тагаран’’.
The modern subjective criteria of Armenian Literature enable teachers teaching on the basis of constructive education to author alternative applications opening knowledge and skills acquisition for the students and new possibilities for its practical uses,from which we've chosen ''projective work of the activity'' to teach ''Tagharan'' collection by Eghishe Charents. The work has been done by three-stage system: 7th and 11th classes, 9th and 11th classes 11th classes, which formed inclusive and interchangeable groups and in the result represented slides with the title ''Egishe Charents: 1920s: ''Tagharan'' collection''.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:378762

Թուայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Nov 18, 2024

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Oct 22, 2024

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

18

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/409965

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն