Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես
սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար
Мой опыт изучения поемы Паруйра Севака “Неумолкаемая колокольня” ; The teaching experience of “ Uncreasing Belfry” by Paruyr Sevak
Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Պարույր Սևակն իր ստեղծագործություններով շատ բան տվեց հայ ժողովրդին, հայ գրականությանն ու մշակույթին: Իր ստեղծագործությունների մեջ Սևակը կերտել է Կոմիտասի կերպարը, որին զուգահեռ ներկայացրել է հայոց պատմության պատմաքաղաքական դեպքերը և ողբերգական անցքերը: Այս նյութի մեզ զետեղված է մեկ դասի նկարագրություն՝ Պ. Սևակի «Անլոելի զանգակատուն» պոեմի ուսուցման իմ փորձը: Դասի տիպը ամփոփիչ դաս է՝ համակցված խմբային - հետազոտական մեթոդով, ԽԻԿ համակարգով: Խթանման փուլում «Մտագրոհ» մեթոդի միջոցով աշակերտները ներկայացնում են, թե ինչ մտահաղացումներ է ունեցել Սևակը պոեմը գրելիս: Իմաստի ընկալման փուլում խմբերի միջոցով աշակերտները հանգամանորեն ներկայացնում են պոեմի վեց համազանգերը: Կշռադատման փուլում «Հնգյակի» մեթոդի միջոցով աշակերտները ամփոփում են դասը:
Паруйр Севак один из самых известных классиков армянской литературы. Он – истинно народный поэт. Здесь образец одного моего урока. (Паруйр Севак “Неумолкаемая колокольня”) Тип урока – обобщающий, где используются различные приемы коллективной работы, такие методы как “мозговая атака”. На стадии вызова учащимся сначала предлагается осуществить мозговую атаку определив, что они знают по теме. Учащиеся рассказывают о том, что послужило основой создания поэмы, какова была роль Комитаса в ее создании. На стадии осмысления учащиеся очень четко и подробно представляют шесть трезвонов поэмы, центральная фигура поэмы – композитор Комитас, история его жизни и смерти. Именно судьба великого композитора вдохновила поэта на создание поэмы. На третьей стадии (рефлексия) учащиеся размышляют, обобщают, обсуждают то, что они узнали с помощью метода “пятерка”.
Paruyr Sevak is one of the famous classics of Armenian’ literature. He is really a national poet. Here is a sample of my lesson.(Paruyr Sevak “Uncreasing Belfry”).The type of the lesson-summarizing, where different methods of collective work are used, such as “brain storm” In the stage of questioning the method of “ brain storm” is used in order to define what they know on the theme. Pupils say what served the basis of the creation of the poem, which the role of Komitas in its creation was. In the stage of comprehension pupils clearly and in detail represent the six peals of poem,where the central figure is composer Komitas, the story of his life and death. Just the very fate of the great composer inspired the poet with creation the poem. In the third stage (reflexion) pupils reflect, generalize,discuss what they have known by the method of “five”.
Երևան
oai:arar.sci.am:371437
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Mar 21, 2024
Mar 21, 2024
5
https://arar.sci.am/publication/401325
Հրատարակության անուն | Ամսաթիվ |
---|---|
Գրիգորյան, Լուսինե, Պարույր Սևակի «Անլռելի զանգակատուն» պոեմի ուսուցման իմ փորձից | Mar 21, 2024 |
Ադամյան, Նելլի
Թորգոմյան, Սոֆի Ջուլֆայան, Ռուզան
Միրիբյան, Նունե
Մկրտումյան, Գայանե
Աղաբեկյան, Ռ. Ջ. Գլխ. խմբ.՝ Պ. Ս․ Գևորգյան
Հարությունյան, Ռուբինա