Զինչենկո Սվետլանա, Կոտիռլո Տամարա, Zinchenko Svetlana, Kotirlo Tamara
Մեծահասակների ուսուցման և զարգացման սոցիալ-հոգեբանական առանձնահատկությունները ; Socio-Psychological Characteristics Of Adult Development And Learning
Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Հոդվածում դիտարկված է մեծահասակների ուսուցման և զարգացման սոցիալ-հոգեբանական հիմնախնդիրը: Վերլուծված են սոցիալ-հոգեբանական զարգացման ուղղությունները: Բացահայտված են ուսուցման ինստիտուցիոնալ տեսակի առանձնահատկությունները, ինչպես նաև մեծահասակների կրթության գործընթացում ուսուցման նոր ձևերը: Հիմնավորված է, որ մեծահասակների կրթությունը հանդիսանում է անձի սոցիալ-հոգեբանական զարգացման հիմք, անհատական փորձի անընդհատ ձևավորման պայման հասուն մարդու` որպես ճանաչողության, ուսուցման, աշխատանքի և շփման ակտիվ սուբյեկտի կյանքի ուղու բոլոր փուլերում:
The article investigates the problems of adult education, particularly social-psychological characteristics of adult development and learning are analyzed. The author gives the definition of the institutional peculiarities of adult education. As it is stated in the article, adult learning is a firm basis of his/her psychological development. Life-long education is a guarantee of the individual’s cognitive development.
Երևան
oai:arar.sci.am:371102
Mar 21, 2024
Mar 14, 2024
10
https://arar.sci.am/publication/400968
Հրատարակութեան անունը | Թուական |
---|---|
Зинченко, Светлана, Социально-психологические особенности развития и обучения взрослых | Mar 21, 2024 |
Зинченко, Светлана Котырло, Тамара
Аванесян, Г. М. Мурадян, Е. Б.
Мазилов, В. А. Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան
Аракелян, Кнарик Шаболтас, Алла
Шаболтас, Алла Аракелян, Кнарик
Аракелян, Кнарик