Օբյեկտ

Վերնագիր: К вопросу о философских основаниях теории романтической иронии

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Հասարակագիտական միտքը արդի ժամանակաշրջանում

Հրապարակման ամսաթիվ:

2021

Հատոր:

Գիրք XI

ISBN:

978-9939-889-18-4

Լրացուցիչ տեղեկություն:

Արզումանյան Սվետլանա, Arzumanyan Svetlana

Այլ վերնագիր:

On The Question Of The Philosophical Foundations Of The Theory Of Romantic Irony ; Հեգնանքի ռոմանտիկական տեսությանփիլիսոփայական հիմքերի հարցի շուրջ

Ենթավերնագիր:

Յունեսկօ-ի հռչակած Փիլիփայության համաշխարհային օրվա կապակցությամբ հրավիրված գիտաժողովի նյութեր 18 նոյեմբերի 2021 թ.

Համատեղ հեղինակները:

ՀՀ ԳԱԱ փիլիսոփայության, սոցիոլոգիայի և իրավունքի ինստիտուտ

Աջակից(ներ):

Գլխ․ խմբ․` Ղազանչյան Լ․ Ա․

Ծածկույթ:

59-75

Ամփոփում:

В статье рассматривается проблема иронии как эстетического явления, ставшая предметом пристального внимания исследователей в эпоху романтизма. Представлены положения автора теории романтической иронии Фр. Шлегеля, основанием для который послужили некоторые идеи философии Сократа и Й. Фихте. Отмечаются огромные возможности иронического осмысления действительности, обеспечивающие безграничную свободу творчества и позволяющие художнику, избегая односторонности, возвыситься над обыденным. Большой интерес к феномену иронии в наше время вызван тем, что она воспринимается как одно из важных проявлений «нового» мышления, которое посредством художественного изображения и выражения строит новые миры и генерирует новые смыслы в искусстве.
Հոդվածում ուսումնասիրվում է հեգնանքի՝ իբրև գեղագիտական երևույթի խնդիրը, որը ռոմանտիզմի դարաշրջանում հայտնվեց հետազոտողների ուշադրության կենտրոնում: Ներկայացված են ռոմանտիկական հեգնանքի տեսության հեղինակ՝ Ֆ. Շլեգելի դրույթները, որոնք հիմնված են Սոկրատեսի և Յ. Ֆիխտեի փիլիսոփայության որոշ գաղափարների վրա: Նշվում են իրականության հեգնական ընկալման մեծ հնարավորությունները, որոնք ապահովելով ստեղծագործության անսահմանափակ ազատությունը, թույլ են տալիս արվեստագետին խուսափել միակողմանիությունից և վեր կանգնել սովորականից: Մեր ժամանակներում հեգնանքի ֆենոմենի նկատմամբ մեծ հետաքրքրությունը պայմանավորված է նրանով, որ այն ընկալվում է որպես «նոր» մտածողության կարևոր դրսևորումներից մեկը, որը գեղարվեստական պատկերման և արտահայտման միջոցով կառուցում է նոր աշխարհներ և առաջացնում նոր իմաստներ արվեստում:
The article examines the problem of irony as an aesthetic phenomenon, which became the subject of close attention of researchers in the era of romanticism. The article presents Fr. Schlegel`s provisions (the author of the theory of romantic irony), based on some ideas of the philosophy of Socrates and J. Fichte. The author notes the enormous possibilities of ironic comprehension of reality, providing unlimited freedom of creativity and allowing the artist to rise above the ordinary avoiding one-sidedness. The great interest in the phenomenon of irony in our time is due to the fact that it is perceived as one of the important manifestations of «new» thinking, which builds new worlds and generates new meanings in art through artistic depiction and expression.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Եվրոպրինտ

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:366602

Գլխավոր նշում:

2013թ․ վերանվանվել է Փիլիսոփայությունը արդի աշխարհում

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Nov 27, 2023

Մեր գրադարանում է սկսած:

Nov 23, 2023

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

16

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/396196

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն