Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:
Հասարակագիտական միտքը արդի ժամանակաշրջանում
Հրապարակման ամսաթիվ:
Հատոր:
ISBN:
Լրացուցիչ տեղեկություն:
Արզումանյան Սվետլանա, Arzumanyan Svetlana
Վերնագիր:
К вопросу о философских основаниях теории романтической иронии
Այլ վերնագիր:
On The Question Of The Philosophical Foundations Of The Theory Of Romantic Irony ; Հեգնանքի ռոմանտիկական տեսությանփիլիսոփայական հիմքերի հարցի շուրջ
Ենթավերնագիր:
Ստեղծողը:
Համատեղ հեղինակները:
ՀՀ ԳԱԱ փիլիսոփայության, սոցիոլոգիայի և իրավունքի ինստիտուտ
Աջակից(ներ):
Խորագիր:
Չվերահսկվող բանալի բառեր:
ирония ; романтизм ; Фр.Шлегель ; философские основания ; свобода творчества ; противоречивость ; фрагментарность ; универсальность
Ծածկույթ:
Ամփոփում:
В статье рассматривается проблема иронии как эстетического явления, ставшая предметом пристального внимания исследователей в эпоху романтизма. Представлены положения автора теории романтической иронии Фр. Шлегеля, основанием для который послужили некоторые идеи философии Сократа и Й. Фихте. Отмечаются огромные возможности иронического осмысления действительности, обеспечивающие безграничную свободу творчества и позволяющие художнику, избегая односторонности, возвыситься над обыденным. Большой интерес к феномену иронии в наше время вызван тем, что она воспринимается как одно из важных проявлений «нового» мышления, которое посредством художественного изображения и выражения строит новые миры и генерирует новые смыслы в искусстве.
Հոդվածում ուսումնասիրվում է հեգնանքի՝ իբրև գեղագիտական երևույթի խնդիրը, որը ռոմանտիզմի դարաշրջանում հայտնվեց հետազոտողների ուշադրության կենտրոնում: Ներկայացված են ռոմանտիկական հեգնանքի տեսության հեղինակ՝ Ֆ. Շլեգելի դրույթները, որոնք հիմնված են Սոկրատեսի և Յ. Ֆիխտեի փիլիսոփայության որոշ գաղափարների վրա: Նշվում են իրականության հեգնական ընկալման մեծ հնարավորությունները, որոնք ապահովելով ստեղծագործության անսահմանափակ ազատությունը, թույլ են տալիս արվեստագետին խուսափել միակողմանիությունից և վեր կանգնել սովորականից: Մեր ժամանակներում հեգնանքի ֆենոմենի նկատմամբ մեծ հետաքրքրությունը պայմանավորված է նրանով, որ այն ընկալվում է որպես «նոր» մտածողության կարևոր դրսևորումներից մեկը, որը գեղարվեստական պատկերման և արտահայտման միջոցով կառուցում է նոր աշխարհներ և առաջացնում նոր իմաստներ արվեստում:
The article examines the problem of irony as an aesthetic phenomenon, which became the subject of close attention of researchers in the era of romanticism. The article presents Fr. Schlegel`s provisions (the author of the theory of romantic irony), based on some ideas of the philosophy of Socrates and J. Fichte. The author notes the enormous possibilities of ironic comprehension of reality, providing unlimited freedom of creativity and allowing the artist to rise above the ordinary avoiding one-sidedness. The great interest in the phenomenon of irony in our time is due to the fact that it is perceived as one of the important manifestations of «new» thinking, which builds new worlds and generates new meanings in art through artistic depiction and expression.
Հրատարակության վայրը:
Երևան
Հրատարակիչ:
Տեսակ:
Ձևաչափ:
Գլխավոր նշում:
2013թ․ վերանվանվել է Փիլիսոփայությունը արդի աշխարհում