Օբյեկտ

Վերնագիր: Содержание и организация тренировки студентов в усвоении иноязычного языкового материала

Ստեղծողը:

Маркарян, Алиса

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

Հանդեսը լույս է տեսնում տարին մեկ անգամ:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր. Հասարակական և բնական գիտություններ=Ученые записки Арцахского государственного университета: Социальные и естественные науки=Artsakh state university's Proceedings: Social and natural sciences

Հրապարակման ամսաթիվ:

2015

Հատոր:

1

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Մարգարյան Ա., Margaryan A.

Այլ վերնագիր:

Ուսանողների կողմից օտարալեզու նյութի յուրացման վարժանքների բովանդակությունը եւ կազմակերպությունը ; The Content and Organization of the Students Training in Learning of the Foreign Language Material

Համատեղ հեղինակները:

Արցախի պետական համալսարան

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան

Ծածկույթ:

180-182

Ամփոփում:

Սույն հոդվածը նվիրված է լեզվական նյութի յուրացման նպատակով ուսանողների վարժանքների բովանդակության և դրանց կազմակերպման խնդիրներին: Ներկա աշխատության մեջ վարժանքը դիտարկվում է որպես ուսումնական պրոցեսի միջանկյալ, սակայն կարևոր օղակ: Այս օղակը կրում է դիալեկտիկ բնույթ, քանի որ այն կապված է մի կողմից լեզվական նյութի գիտակցական յուրացմանը, մյուս կողմից էլ` ոչ գիտակցական ընկալմանը լեզվական նյութի օգտագործման և խոսակցական գործունեության զարգացվող ձևերի մեջ: Սույն հոդվածի նպատակը ուսանողների վարժանքների տեսական հիմքերի և լավագույն ծրագրերի ստեղծումն է ,լեզվական նյութի և հիմնատեքստերի յուրացումը` որոշակի հատկանիշների հիման վրա /քերականական ,հնչյունաբանական,թեմատիկ և այլն/:
The article deals with the content and organization of the students training in learning of the language material. In the given article the training is revealed as an intermediate but necessary point of the educational process. This link has a dialectic character because on the one hand it is connected with the acquisition of the language material on the conscious basis and on the other hand with the learning down of the realization with the usage of the language material and in the developing types of speech activity. The aim of the article is in the working out the theoretical basis of the training and in the creation of optimal programms of training of the students in the acquisition of the language material and the initial text on the basis of the definite indications / grammar, phonetic, thematic, etc./ Данная статья посвящена проблеме содержания и организации тренировки студентов в усвоении языкового материала. В настоящей работе тренировка рассматривается как промежуточное, но необходимое звено учебного процесса. Это звено носит диалектический характер, ибо оно связано, с одной стороны, с усвоением языкового материала на сознательной основе, а с другой - со "снятием" осознанности при применении языкового материала и в развиваемых видах речевой деятельности. Цель состоит в разработке теоретических основ тренировки и в создании оптимальных программ тренировки студентов в усвоении языкового материала и исходного текста на основе определенного признака ( грамматического, фонетического, тематического и т.д).

Հրատարակության վայրը:

Ստեփանակերտ

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:362894

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

Արցախի պետական համալսարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Jan 12, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Sep 13, 2023

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

9

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/392271

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն