Object

Title: Порождающая грамматика Ноама Хомского и некоторые особенности строения кинопроизведения

Ստեղծողը:

Амбарцумов, Арсен

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Երիտասարդ հայ արվեստաբանների գիտական նստաշրջանի նյութեր

Հրապարակման ամսաթիւ:

2023

Համար:

15 (1)

ISSN:

2953-8122

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Համբարձումով Արսեն, Hambardzumov Arsen

Այլ վերնագիր:

Նոամ Խոմսկու գեներատիվ քերականությունը կինոստեղծագործության կառուցվածքային որոշ առանձնահատկությունները ; Noam chomsky`s generative grammar and some peculiarities of film composition (On the formulation of the issue)

Ենթավերնագիր:

(К постановке вопроса)

Ծածկոյթ:

92-98

Ամփոփում:

В статье рассматривается особенность строения кинематографического произведения на основе порождающей грамматики Ноама Хомского. Говорится о значении в фильме художественного процесса, различного рода трансформаций как в строении предложения, так и в формировании художественного образа в целом. Приводятся примеры из фильма “Рэмбо” и высокохудожественного произведения С. Параджанова “Цвет граната”. Уделяется внимание правилам построения как сюжетного, так и бессюжетного кино.
Հոդվածում դիտարկվում է կինեմատոգրաֆիական ստեղծագործության կառուցվածքային առանձնահատկությունը՝ Նոամ Խոմսկու գեներատիվ քերականության հիման վրա: Խոսվում է ֆիլմում գեղարվեստական գործընթացի նշանակության, ինչպես նաև տարատեսակ կերպարանափոխությունների մասին թե՛ նախադասության կառուցվածքում, և թե՛ ընդհանուր առմամբ՝ գեղարվեստական կերպարի կազմավորման մեջ: Բերվում են օրինակներ «Ռեմբո» ֆիլմից և Ս. Փարաջանովի «Նռան գույնը» բարձրարվեստ գեղարվեստական ստեղծագործությունից: Ուշադրություն է դարձվում ինչպես սյուժե ունեցող, այնպես էլ անսյուժե կինոյի կառուցվածքային կանոններին:
The article covers the compositional peculiarities of a cinematographic work on the basis of Noam Chomsky’s generative grammar. It also reviews the meaning of the artistic process in the film, various types of transformations both in the structure of a sentence and in the formation of artistic images as a whole. Examples are brought from the “Rambo” film and S. Parajanov’s “The Color of Pomegranates” highly artistic work. Compositional rules for films with and without storyline are considered.


Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ «Գիտություն» հրատ.

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

click here to follow the link ; oai:arar.sci.am:362742

Լեզու:

ru

Թուայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Object collections:

Last modified:

Sep 25, 2023

In our library since:

Sep 12, 2023

Number of object content hits:

17

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/390672

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Objects

Similar

This page uses 'cookies'. More information