Նիւթ

Վերնագիր: «Համազգային» թատրոնի թատերականացված ընթերցումները որպես խաղացանկային նոր երևույթ և հայեցակարգ

Ստեղծողը:

Ասլիբեկյան, Անուշ

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Երիտասարդ հայ արվեստաբանների գիտական նստաշրջանի նյութեր

Հրապարակման ամսաթիւ:

2023

Համար:

15 (1)

ISSN:

2953-8122

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Аслибекян Ануш, Aslibekyan Anush

Այլ վերնագիր:

“Театрализованные чтения” в театре“Амазгаин” как новое сценическое явление и концепция ; Dramatized readings at the hamazgayin theater as a new phenomenon and concept of the repertoire

Ծածկոյթ:

80-91

Ամփոփում:

В 2018-ом году художественным руководителем театра “Амазгаин” стала Заслуженная артистка Армении Нарине Григорян. С приходом нового руководителя, в числе многих других нововведений, впервые в истории армянской сцены сформировалась концепция “театрализованных чтений”, вошедших в основной репертуар театра. С появлением жанра “театрализованных чтений” актеры театра пребывают в постоянном творческом процессе, в поиске новых сценических форм, пробуют себя в качестве постановщика. С другой стороны, публика знакомится с новыми произведениями армянских и зарубежных авторов, в большинстве случаев либо впервые переведенными, либо впервые представляемыми на суд зрителя; формируется культура публичного обсуждения.
In 2018, Honored Artist of the Republic of Armenia Narine Grigoryan was appointed the artistic director of the Sos Sargsyan Hamazgayin Theater. Since then, among a number of other innovations, for the first time in Armenian theater, a concept of dramatized readings was formed, which made part of the main repertoire. Due to the genre of dramatized readings, the actors of the Theater are constantly in a creative process, in search of new theatrical forms, some of them attempt directing. The audience, on the other hand, is introduced to new works by Armenian and foreign authors, most of which are translated or presented to the Armenian public for the first time; the culture of public discussion is being formed.
2018 թվականին Սոս Սարգսյանի անվան «Համազգային» թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար դարձավ ՀՀ վաստակավոր արտիստ Նարինե Գրիգորյանը: Նորընտիր գեղարվեստական ղեկավարի մուտքով, ի թիվս մի շարք նորամուծությունների, առաջին անգամ հայ թատրոնում ձևավորվեց խաղացանկային նոր հայեցակարգ. թատերականացված ընթերցանությունը մուտք գործեց թատրոն՝ որպես խաղացանկի հիմնական մաս: Շնորհիվ թատերականացված ընթերցումների ժանրի՝ թատրոնի դերասանները մշտապես գտնվում են ստեղծագործական վիճակում, դերասաններից ոմանք իրենց ուժերը փորձում են իբրև բեմադրիչ, մշտապես բեմադրական նոր ձևերի որոնումների մեջ են: Հանդիսատեսը ծանոթանում է արտասահմանյան և հայ հեղինակների նոր ստեղծագործություններին, որոնց գերակշիռ մասն առաջին անգամ է թարգմանվում և ներկայացվում հայ հանդիսատեսին: Նաև ձևավորվում է քննարկումների մշակույթ:

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ «Գիտություն» հրատ.

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

կապին հետեւելուն համար սեղմէ հոս ; oai:arar.sci.am:362741

Թուայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Sep 25, 2023

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Sep 12, 2023

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

23

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/390671

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն