Օբյեկտ

Վերնագիր: Хореографическая интерпретация “Мученичества Рипсимэ и сподвижниц”

Ստեղծողը:

Саргсян, Назеник

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Արվեստագիտական հանդես=Искусствоведческий журнал=Journal of Art Studies

Հրապարակման ամսաթիվ:

2019

Համար:

1

ISSN:

2579-2830

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Սարգսյան Նազենիկ, Sargsyan Nazenik

Այլ վերնագիր:

«Հռիփսիմյանների վկայաբանության» խորեոգրաֆիկ մեկնաբանությունը ; The choreographic interpretation of the “Martyrdom of Hripsime and Companions”

Ամփոփում:

Сценаристом и хореографом вокально-хореографической поэмы Л. Чгнаворяна и М. Мависакаляна является Максим Мартиросян. Сценарий балета непосредственно опирается на главы XIII-XXIII: “Мученичество Рипсимэ и сподвижниц” “Истории Армении” Агатангелоса. Часть фрагментов источника не получила визуального хореографического воплощения. Однако голос невидимого персонажа - Сказителя повествует о том, что произошло в промежутке между сценами. Такое сочетание повествовательного и действенного сказа позволяет причислить балет “Св. Рипсимэ и Трдат” к смешанному – эпико-драматическому роду. Вокальные фрагменты, также играют немаловажную роль в контексте структуры действа. В целом же драматургия балета развивается по принципу контрастного сопоставления языческого и христианского миров.
Լ. Ճգնավորյանի և Մ. Մավիսակալյանի «Սուրբ Հռիփսիմե և Տրդատ» վոկալ-խորեոգրաֆիկ պոեմի սցենարի հեղինակը և բեմադրիչը Մաքսիմ Մարտիրոսյանն է։ Բալետն անմիջականորեն հենվում է Ագաթանգեղոսի «Հայոց պատմության» «Հռիփսիմյանների վկայաբանության» ՅԳ-ԻԲ գլուխների վրա: Աղբյուրի դրվագների մի մասը չի ստացել տեսողական պարային մեկնաբանություն։ Սակայն աներևույթ Պատմիչի ձայնը շարադրում է, թե ինչ է կատարվել տեսարանների միջև։ Նման պատմողական ասքի և բեմական գործողության միակցությունը թույլ է տալիս «Սուրբ Հռիփսիմե և Տրդատ» բալետը համարել վիպական-դրամատիկական ժանրի գործ։ Վոկալ դրվագները ոչ պակաս դեր են խաղում գործողության կառուցվածքի համատեքստում։ Ընդհանուր առմամբ բալետի դրամատուրգիան զարգանում է հեթանոսական և քրիստոնեական աշխարհների հակադրական համադրանքի սկզբունքով։
Maxim Martirosyan is the scriptwriter and choreographer of “St. Hripsime and Trdat” – vocal and choreographic poem by Loris Tcheknavorian and Melik Mavisakalyan. The ballet script is directly based on the chapters XIII-XXIII, from the “History of Armenia” by Agatangelos: “The Martyrdom of Hripsime and Companions”. Part of the original fragments did not receive a visual choreographic expression. However, the voice of the invisible character - the Storyteller narrates what happened in the intervals between the scenes. This combination of narration and stage action allows us to classify the ballet “St. Hripsime and Trdat” to a mixed epic and dramatic genre. Vocal fragments also play an important role in the context of the structure of action. In general, the ballet dramaturgy is evolved on the principle of contrasting juxtaposition of pagan and Christian worlds.

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ «Գիտություն» հրատ.

Ձևաչափ:

pdf

Չափեր:

էջ 92-101

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:328620

Լեզու:

ru

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

May 22, 2025

Մեր գրադարանում է սկսած:

Nov 9, 2022

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

13

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/356772

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն