Journal or Publication Title:
Երիտասարդ հայ արվեստաբանների գիտական նստաշրջանի նյութեր
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Համբարձումով Արսեն, Hambardzumov Arsen
Title:
Порождающая грамматика Ноама Хомского и некоторые особенности строения кинопроизведения
Other title:
Նոամ Խոմսկու գեներատիվ քերականությունը կինոստեղծագործության կառուցվածքային որոշ առանձնահատկությունները ; Noam chomsky`s generative grammar and some peculiarities of film composition (On the formulation of the issue)
Remainder of title:
Creator:
Subject:
Uncontrolled Keywords:
Хомский ; грамматика ; трансформация ; “Рэмбо” ; фильм ; “Цвет граната” ; Параджанов
Coverage:
Abstract:
В статье рассматривается особенность строения кинематографического произведения на основе порождающей грамматики Ноама Хомского. Говорится о значении в фильме художественного процесса, различного рода трансформаций как в строении предложения, так и в формировании художественного образа в целом. Приводятся примеры из фильма “Рэмбо” и высокохудожественного произведения С. Параджанова “Цвет граната”. Уделяется внимание правилам построения как сюжетного, так и бессюжетного кино.
Հոդվածում դիտարկվում է կինեմատոգրաֆիական ստեղծագործության կառուցվածքային առանձնահատկությունը՝ Նոամ Խոմսկու գեներատիվ քերականության հիման վրա: Խոսվում է ֆիլմում գեղարվեստական գործընթացի նշանակության, ինչպես նաև տարատեսակ կերպարանափոխությունների մասին թե՛ նախադասության կառուցվածքում, և թե՛ ընդհանուր առմամբ՝ գեղարվեստական կերպարի կազմավորման մեջ: Բերվում են օրինակներ «Ռեմբո» ֆիլմից և Ս. Փարաջանովի «Նռան գույնը» բարձրարվեստ գեղարվեստական ստեղծագործությունից: Ուշադրություն է դարձվում ինչպես սյուժե ունեցող, այնպես էլ անսյուժե կինոյի կառուցվածքային կանոններին:
The article covers the compositional peculiarities of a cinematographic work on the basis of Noam Chomsky’s generative grammar. It also reviews the meaning of the artistic process in the film, various types of transformations both in the structure of a sentence and in the formation of artistic images as a whole. Examples are brought from the “Rambo” film and S. Parajanov’s “The Color of Pomegranates” highly artistic work. Compositional rules for films with and without storyline are considered.
Place of publishing:
Երևան