Publication Details:
Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:
Journal or Publication Title:
Date of publication:
Volume:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Title:
Անորոշ և համակատար դերբայների որոշ ձևերի ուսուցման հարցեր
Other title:
About Teaching Some Indefinte Forms ; Вопросы обучения некоторых форм инфинитива и причастия несовершенного вида
Creator:
Corporate Creators:
Contributor(s):
Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Subject:
Հայոց լեզվի դասավանդման մեթոդիկա
Uncontrolled Keywords:
անորոշ դերբայ ; համակատար դերբայ ; ուսուցում ; մեթոդ, ծրագիր ; քերականական գիտելիքներ ; վարժություններ ; խոսքի հղկում ; հիմնական դպրոց ; դասավանդում ; գործնական կիրառություն ; գիտակցական յուրացում ; բացատրություն
Coverage:
Abstract:
Սույն հոդվածում քննվում է խոսքում հաճախ հանդիպող սխալներից մեկը` համակատար դերբայի փոխարեն անորոշի բացառական հոլովաձևի գործածությունը: Վերջինս հատուկ է խոսակցական լեզվին, գրական լեզվում համարվում է մերժելի երևույթ : Աշակերտներն այսպիսի սխալներ կատարում են հատկապես նախադասության, տեքստի կազմության ժամանակ: Քանի որ դերբայներն անցնում են հիմնական դպրոցի 7-րդ դասարանում, ուստի հենց այդ դասարանից սկսած՝ պետք է աշակերտները, քերականական սահմանումներից զատ, տիրապետեն խոսքային ճիշտ կիրառություններին: Ուսուցիչների համար օգտակար են համապատասխան քերականական, խոսքի մշակույթի ձեռնարկներն ու աշխատությունները:
В данной статье рассматривается систематический встречающиеся в речи ученика одна из ошибок, это вместо причастия (специфическая для армянского языка форма глагола, не указывающая на лицо, но могущая содержать общие указания на время действия) использование инфинитив (неопределенной формы). Последнее характерно для разговорной речи, а для литературной речи является неприемлемым явлением. Ученики делают такие ошибки в предложении, при составлении текста, что делает речь неграмотной. Поскольку в основной школе причастия проходят в 7-м классе, поэтому начиная с этого класса, при изучении правил грамматики, необходимо обучать школьников в их различиях и в правильном использование при составлении предложении. Соответствующие грамматические пособия и работы по культуре речи полезны для учителей.
This article discusses the systematic occurrence of one of the errors in the student’s speech; it is the use of an indefinite form instead of the participle (Armenian-specific form of the verb, not pointing to the person, but which may contain general instructions for the duration). The latter is characteristic of colloquial speech, and for literary speech is an unacceptable phenomenon. Pupils make such mistakes in the sentence, in drawing up the structure of the text, which makes speech illiterate. Since in the basic school the participles take place in the 7th grade, therefore, starting from this class, it is necessary when teaching the rules of grammar to teach students in their differences and correct use in making sentences. Relevant grammar and speech culture works are useful for teachers.
Place of publishing:
Ստեփանակերտ
Type:
Format:
Digitization:
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան