Օբյեկտ

Վերնագիր: Ինտեգրված ուսուցումը որպես գեղարվեստական գործունեության մանկավարժական պայման

Ստեղծողը:

Ղալայանց, Մարինե

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր. Հասարակական և բնական գիտություններ=Ученые записки Арцахского государственного университета: Социальные и естественные науки=Artsakh state university's Proceedings: Social and natural sciences

Հրապարակման ամսաթիվ:

2021

Հատոր:

2

ISSN:

1829-4383

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Галаянц М., Ghalayants M.

Այլ վերնագիր:

Integrated Learning As A Pedagogical Condition Of Artistic Activity ; Интегрированное обучение как педагогическое условие художественной деятельности

Համատեղ հեղինակները:

Արցախի պետական համալսարան

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան

Ծածկույթ:

238-248

Ամփոփում:

Հոդվածը գտնում է, որ ինտեգրված ուսուցումը, ներառականությունը կրթության, մշակույթի ու արվեստի հիմքն են Դպրոցական ուսումնասիրվող ցանկացած առարկա ներառական ուսուցման դեպքում կարող է վերածվել զարգացող համակարգի: Ուսուցման արդյունավետության բարձրացման, կառավարման, ծրագրավորման համար կարևոր է ուսումնական գործընթացի արդյունավետության որոշարկող գործոնների աստիճանակարգի հարցը: Եվ որպես ուսուցման գործընթացի գլխավոր գործոն՝ առանձնացվում են հիմնավորումը, ուսման նկատմամբ հետաքրքրությունը, պահանջմունքները և այլն: Հենց այդ պատճառով մանկավարժությունը պետք է անվերապահորեն հաշվի նստի այդ կանխադրույթի հետ և ձգտի խթանելու երեխայի միտքը, զարգացնի նրա դիտողականությունը, մտածողությունն ու ստեղծագործական երևակայությունը:
В статье освещается положение о необходимости интегрированного обучения в педагогике, которое в основном опирается на междисциплинарные связи и формы коммуникации. Интегрированное обучение в школе предполагает связь различных форм художественного творчества - литературы, изобразительного искусства, музыки, что и стимулирует развитие творческого воображения школьника. Сравнительный жизненный опыт, знания, способности в случае интегрированного обучения обучаемым предметам совместно способствуют развитию интересов и креативного мышления учащихся. С этой целью педагогика должна безоговорочно считаться с указанным постулатом и стремиться, чтобы школа стимулировала мысль ребенка, развивала его наблюдательность, склонность к размышлению и выражению, использовала способности, предпочтения и опыт ребенка. Таким образом, различные школьные предметы, в частности литература, музыка, современные технологии, дизайн, интегрированные с изобразительным искусством, имеют необходимую цель развивать эстетический вкус школьника, мировоззрение, чувства и психические явления, которые способствуют духовному развитию человека․
The article highlights the position on the need for integrated education in pedagogy, which is mainly based on interdisciplinary connections and forms of communication. Integrated education at school involves the connection of various forms of artistic creativity - literature, fine arts, music, which stimulates the development of a student's creative imagination. Comparative life experience, knowledge, and abilities in the case of integrated teaching of the subjects taught jointly contribute to the development of students' interests and creative thinking. To this end, pedagogy should unconditionally take into account this postulate and strive for the school to stimulate the child's thought, develop his observation, tendency to reflection and expression, use the child's abilities, preferences and experience. Thus, various school subjects, in particular literature, music, modern technology, design, integrated with the visual arts, have the necessary goal to develop the aesthetic taste of the student, worldview, feelings and mental phenomena that contribute to the spiritual development of a person.

Հրատարակության վայրը:

Ստեփանակերտ

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:360117

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

Արցախի պետական համալսարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Jan 12, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Jun 14, 2023

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

19

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/389332

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն