Publication Details:
Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:
Journal or Publication Title:
Date of publication:
Volume:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Title:
Ինտեգրված ուսուցումը որպես գեղարվեստական գործունեության մանկավարժական պայման
Other title:
Integrated Learning As A Pedagogical Condition Of Artistic Activity ; Интегрированное обучение как педагогическое условие художественной деятельности
Creator:
Corporate Creators:
Contributor(s):
Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Subject:
Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա (կերպարվեստ)
Uncontrolled Keywords:
հանրակրթություն ; զարգացում ; դաստիարակություն ; միջառարկայական կապ ; գրականություն ; երաժշտություն ; ստեղծագործություն ; երևակայություն
Coverage:
Abstract:
Հոդվածը գտնում է, որ ինտեգրված ուսուցումը, ներառականությունը կրթության, մշակույթի ու արվեստի հիմքն են Դպրոցական ուսումնասիրվող ցանկացած առարկա ներառական ուսուցման դեպքում կարող է վերածվել զարգացող համակարգի: Ուսուցման արդյունավետության բարձրացման, կառավարման, ծրագրավորման համար կարևոր է ուսումնական գործընթացի արդյունավետության որոշարկող գործոնների աստիճանակարգի հարցը: Եվ որպես ուսուցման գործընթացի գլխավոր գործոն՝ առանձնացվում են հիմնավորումը, ուսման նկատմամբ հետաքրքրությունը, պահանջմունքները և այլն: Հենց այդ պատճառով մանկավարժությունը պետք է անվերապահորեն հաշվի նստի այդ կանխադրույթի հետ և ձգտի խթանելու երեխայի միտքը, զարգացնի նրա դիտողականությունը, մտածողությունն ու ստեղծագործական երևակայությունը:
В статье освещается положение о необходимости интегрированного обучения в педагогике, которое в основном опирается на междисциплинарные связи и формы коммуникации. Интегрированное обучение в школе предполагает связь различных форм художественного творчества - литературы, изобразительного искусства, музыки, что и стимулирует развитие творческого воображения школьника. Сравнительный жизненный опыт, знания, способности в случае интегрированного обучения обучаемым предметам совместно способствуют развитию интересов и креативного мышления учащихся. С этой целью педагогика должна безоговорочно считаться с указанным постулатом и стремиться, чтобы школа стимулировала мысль ребенка, развивала его наблюдательность, склонность к размышлению и выражению, использовала способности, предпочтения и опыт ребенка. Таким образом, различные школьные предметы, в частности литература, музыка, современные технологии, дизайн, интегрированные с изобразительным искусством, имеют необходимую цель развивать эстетический вкус школьника, мировоззрение, чувства и психические явления, которые способствуют духовному развитию человека․
The article highlights the position on the need for integrated education in pedagogy, which is mainly based on interdisciplinary connections and forms of communication. Integrated education at school involves the connection of various forms of artistic creativity - literature, fine arts, music, which stimulates the development of a student's creative imagination. Comparative life experience, knowledge, and abilities in the case of integrated teaching of the subjects taught jointly contribute to the development of students' interests and creative thinking. To this end, pedagogy should unconditionally take into account this postulate and strive for the school to stimulate the child's thought, develop his observation, tendency to reflection and expression, use the child's abilities, preferences and experience. Thus, various school subjects, in particular literature, music, modern technology, design, integrated with the visual arts, have the necessary goal to develop the aesthetic taste of the student, worldview, feelings and mental phenomena that contribute to the spiritual development of a person.
Place of publishing:
Ստեփանակերտ
Type:
Format:
Digitization:
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան