Օբյեկտ

Վերնագիր: [x] և {x} պարունակող հավասարումների լուծման մասին

Ստեղծողը:

Դավթյան, Աիդա

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

2006 թվականից համալսարանը հրատարակում է «Գիտական տեղեկագիր» հանդեսը, որը 2007թ. վերանվանվել է «Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու» (գիտական հոդվածների ժողովածու): Այն լույս է տեսնում Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի և Երևանի պետական համալսարանի գիտական խորհուրդների որոշմամբ և ՀՀ բարձրագույն որակավորման հանձնաժողովի կողմից ընդգրկվել է ատենախոսությունների հիմնական արդյունքների և դրույթների հրատարակման համար ընդունելի պարբերական գիտական հրատարակությունների ցանկում: Հոդվածներն տպագրվում են 3 լեզուներով (հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն):

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու= Вестник Университета Месроп Маштоц= Mesrop Mashtots University Bulletin

Հրապարակման ամսաթիվ:

2015

ISSN:

1829-4227

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Давидян Аида, Davidyan Aida

Այլ վերնագիր:

Решение задач, содержащих целую и дробную часть числа ; The solution of the tasks containing integral and fractional part of the number

Աջակից(ներ):

Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի

Ծածկույթ:

419-425

Ամփոփում:

Մաթեմատիկայի դպրոցական դասընթացում f (x) = [x] և f (x)={x} ֆունկցիաների մասին շատ քիչ է խոսվում, ուսումնական ծրագրերում ընդգրկված չէ թվի ամբողջ և կոտորակային մասեր պարունակող առաջադրանքների կատարման ալգորիթմը: Սակայն այդպիսի առաջադրանքներ հաճախ են հանդիպում առարկայական օլիմպիադաների տեքստերում, որը և որոշակի դժվարություն է առաջացնում թե ուսուցիչների, թե սովորողների մոտ: Աշխատանքում դիտարկված են իրական թվի ամբողջ և կոտորակային մասեր պարունակող որոշ հավասարումների լուծման ալգորիթմը: շ
В программе школьного курса математики включены отдельные вопросы, связанные с понятием целой и дробной части действительного числа. Алгоритм решения задач, содержащих [x] и {x} не изучаются в школе учениками, но часто встречаются на олимпиадах по математике. Цель статьи помочь учащимся познакомиться с алгоритмом решения некоторых таких задач, которые приводят к стандартному способу решения.
Some questions related to the notion of integral and fractional parts of a real number are included in the mathematics program at school. The solution algorithm containing [x] and {x} is not studied deeply at school by pupils, but is often encountered at the olympics on mathematics. The aim of the article is to help pupils get acquainted with the algorithm solving of some tasks, which lead to the standard method of solution.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Լիմուշ հրատ.

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:359698

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Jun 5, 2023

Մեր գրադարանում է սկսած:

Jun 2, 2023

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

19

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/388910

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն