Արվեստագիտական հանդես=Искусствоведческий журнал=Journal of Art Studies
Երաժշտությունը և բնապատկերը որպես զգացականի համատեքստեր Ջորջոնեի և Տիցիանի որոշ ստեղծագործություններում ; Music and landscape as contexts of the sensuous in selected works by Giorgione and Titian
В данной статье рассмотрены вопросы контекстов чувственного, выраженных в мотиве музыки и пейзажа в живописи Джорджоне и Тициана. Проанализированы характерные особенности эстетического формирования этих контекстов в гуманистической мысли данного периода на фоне некоторых социальных черт венецианского общества и их развитие в разнообразных сюжетах пасторального характера. Показана роль пасторали, как живописного жанра, наиболее полно раскрывающего семантический потенциал музыки и пейзажа как выразителей чувственного начала. Выявлено возникновение диалектических связей между разными семантическими элементами живописных аллегорий путём сохранения единой жанровой структуры произведений и использования разных по характеру метафорических образов чувственного.
Հոդվածում քննարկվում են երաժշտության մոտիվի և բնապատկերի միջոցով արտահայտված զգացականի համատեքստերի հարցերը Ջորջոնեի և Տիցիանի որոշ ստեղծագործություններում: Վերլուծված են այդ համատեքստերի գեղագիտական ձևավորման բնորոշ հատկությունները ժամանակաշրջանի հումանիստական մտքի սահմաններում և նրանց զարգացումը տարբեր հովվերգական սյուժեներում՝ հաշվի առնելով վենետիկյան հասարակության սոցիալական որոշ առանձնահատկություններ: Ցույց է տրված հովվերգության դերը՝ որպես ժանրի, որն առավելագույնս է բացահայտում երաժշտության և բնապատկերի կարողությունները զգացականի արտահայտչամիջոցների դերում: Բացահայտվում է դիալեկտիկ կապերի առկայությունը գեղանկարչական այլաբանությունների տարբեր իմաստաբանական տարրերի միջև միասնական ժանրային կառուցվածքի պահպանման և զգացականի տարբեր բնույթ ունեցող փոխաբերական պատկերների օգտագործման միջոցով:
This article investigates contexts of sensuous, expressed by motif of music and landscape in paintings by Giorgione and Titian. It analyzes several peculiarities of aesthetical formation of these contexts in the humanistic thought of the time on the background of some social features of Venetian society and their development in various pastoral subjects. Article considers the pastoral as a genre, that in the fullest way reveals the semantic potential of music and landscape as carriers of the sensuous. The article reveals the emergence of dialectic connections between different semantic elements of pictorial allegories by preserving the unified genre structure of the paintings and using various visual metaphors of sensuous.
oai:arar.sci.am:328623
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
May 22, 2025
Nov 9, 2022
25
https://arar.sci.am/publication/356775
Edition name | Date |
---|---|
Закарян, Арег, Музыка и пейзаж как контексты чувственного в некоторых работах Джорджоне и Тициана | May 22, 2025 |
Калантарян, Евгения
Петросян, Гамлет Давидов, Самуил Отв. редактор Арег Баяндур
Акопян, Заруи Отв. редактор Арег Баяндур
Закоян, Гарегин Խմբ. խորհուրդ՝ Ա. Վ. Աղասյան և ուրիշ․ Գիտ. խմբ.՝ Աննա Ասատրյան
Давтян, Сусанна Խմբ. խորհուրդ՝ Ա. Վ. Աղասյան և ուրիշ․ Գիտ. խմբ.՝ Աննա Ասատրյան