Նիւթ

Վերնագիր: Հիբրիդային ուսուցման արդյունավետության բարձրացման ուղիները

Ստեղծողը:

Սանթրյան, Լիանա

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

2019թ.-ից խմբագրությունը գտնվում է Ստեփանակերտում, տպագրվում է Երևանում:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Դպրատուն: Գիտական հոդվածների ժողովածու=Дпратун: Сборник научных статей=Dpratun: Collection of scientific articles

Հրապարակման ամսաթիւ:

2022

Հատոր:

1 (13)

ISSN:

2579-2733

Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Сантрян Лиана, Santryan Liana

Այլ վերնագիր:

Ways to increase the effectiveness of hybrid learning ; Способы повышения эффективности гибридного обучения

Համատեղ հեղինակները:

Ստեփանակերտի «Գրիգոր Նարեկացի» համալսարան

Ամփոփում:

Հոդվածում ներկայացվում են հիբրիդային կամ խառը ուսուցման բնութագիրը, ընձեռած հնարավորությունները, արդյունավետության գործոնները, առաջարկվում են մի քանի տեխնիկաներ, որոնց կիրառումը թույլ կտա բարելավել խառն ուսուցումը։ Բերվում են խառն ուսուցման հաջող ռազմավարության մի քանի բանալիներ՝ դասավանդողի աջակցություն, տվյալների վրա հենված հրահանգավորում, անհատականացված հրահանգներ խմբի ներսում, բարձրորակ տեխնոլոգիաներ։ Խառն ուսուցման վրա հիմնված դասընթացն արդյունավետ պլանավորելու և անցկացնելու համար մի շարք խորհուրդներ են տրվում դասախոսներին և ուսանողներին։
The article presents the characteristics of hybrid or blended learning, provided opportunities, the efficiency factors, suggests several techniques, the application of which will allow to improve blended learning. Here are some keys to a successful blended learning strategy: teacher support, data-driven instruction, personalized instruction within the group, and high-quality technology. A number of tips are given to teachers and students for effective planning and delivering a blended learning course.
В статье представлены характеристика гибридного или смешанного обучения, предоставленные возможности, факторы эффективности, предложено несколько методик, применение которых позволит улучшить смешанное обучение. Предлагается несколько ключей к успешной стратегии смешанного обучения: поддержка преподавателей, обучение на основе данных, индивидуальное обучение в группе и высококачественные технологии. Преподавателям и студентам дается ряд советов по эффективному планированию и проведению смешанного учебного курса.


Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

«Դիզակ պլյուս» հրատարակչություն

Ձեւաչափ:

pdf

Չափեր:

էջ 106-113

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:316577

Լեզու:

hy

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

May 13, 2023

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

May 3, 2022

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

18

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/343728

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն