Նիւթ

Վերնագիր: ՀՀ-ում սպառողական վարքագծի փոփոխության միտումները համավարակի պայմաններում

Հրապարակման մանրամասներ:

Լույս է տեսնում տարեկան 6 անգամ

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

«Ամբերդ» տեղեկագիր="Ambert" bulletin= "Амберт" бюллетень

Հրապարակման ամսաթիւ:

2021

Համար:

3 (10)

ISSN:

2579-2989

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Шагриманян Тереза, Shahrimanyan Tereza

Այլ վերնագիր:

Тенденции изменения поведения потребителей в условиях эпидемии в РА ; Trends in Changing Consumer Behavior in the Conditions of the Pandemic in the RA

Ամփոփում:

Համավարակի հետևանքով մարդկանց սպառողական վարքագիծը զգալի փոփոխություն կրեց։ Որոշ մարդիկ սկսեցին ավելի շատ վճարել հատկապես դեղերի և բուժօգնության համար, մյուսները՝ կրճատեցին իրենց ծախսերը։ ՀՀ սպառողների վարքագծի փոփոխությունը պար- զելու նպատակով հեղինակը կատարել է հարցում, որի արդյունքները վկայում են, որ համավարակի պայմաններում էականորեն աճել են էլեկտրոնային առևտրի ծավալները, մեծացել պարենի և դեղերի ձեռքբերման ծախսերը։ Միաժամանակ, բացահայտվել է, որ շատերն անորոշություն ու վախ են զգում վաղվա օրվա նկատմամբ, չգիտեն՝ ինչպե՞ս կփոխվի իրենց կյանքի որակը, կավելանա՞ն, թե՞ կնվազեն եկամուտները ։ Այս ամենով էլ պայմանավորվում է մարդկանց սպառողական վարքագիծը՝ խնայո՞ղ, թե՞ ծախսող։
Вследствие эпидемии поведение потребителей претерпело значительные изменения. Некоторые стали тратить больше, особенно на медицину и медицинское обслуживание, другие сократили свои расходы. В статье был проведен опрос, чтобы выяснить, как изменилось поведение потребителей РА. Результаты показывают, что в условиях пандемии значительно возросли объемы электронной коммерции, увеличились расходы на продукты питания и лекарства. В то же время было выявлено, что многие люди не уверены в завтрашнем дне, не знают, как изменится их качество жизни, как изменится их доход, что определяет их потребительское поведение: экономия или трата.
As a result of the pandemic, consumer behavior changed significantly. Some people started spending more, especially on medicine and medical care, some people reduced their expenses. A survey was conducted in this paper to find out the change in the behavior of RA consumers. The results show that in the conditions of the pandemic, the volumes of e-commerce have significantly increased, the expenditures on food and medicine have increased. At the same time, many people have uncertainty about tomorrow, many do not know how their quality of life will change, how their income will change, which determines their consumer behavior, whether it depends on saving or spending.

Հրատարակիչ:

ՀՊՏՀ «Տնտեսագետ» հրատ․

Ձեւաչափ:

pdf

Չափեր:

էջ 57-65

Ֆիզիկական այլ նկարագրութիւն:

գծ.

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:278737

Գլխաւոր նշումը:

Նյութը վերցված է Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի կայքից։

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Jan 23, 2025

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Sep 10, 2021

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

199

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/303799

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն