Լույս է տեսնում տարեկան 6 անգամ
«Ամբերդ» տեղեկագիր="Ambert" bulletin= "Амберт" бюллетень
Шагриманян Тереза, Shahrimanyan Tereza
Бренд «Made in Armenia» становится все более активным ; «Made in Armenia» brand is activating
Տեքստիլի և հագուստի արտադրությունը բոլոր ժամանակներում էլ կարևոր ռազմավարական նշանակություն է ունեցել Հայաստանի ազգային տնտեսության համար: Մեր օրերում, պայմանավորված հզոր ներուժով, ինչպես նաև հայկական արտադրանքին նախապատվություն տալու կոչերով, «Made in Armenia» բրենդի ակտիվացումն ակնառու է դարձել հատկապես 2018 թ.-ից հետո: Տարիներ շարունակ կախված լինելով Թուրքիայից՝ և´ հումքի, և´պատրաստի արտադրանքի առումով, ներկայում ՀՀ-ն քայլ առ քայլ փորձ է անում լուծելու ոլորտի հիմնախնդիրը՝ իրականացնելով սեփական ապրանքանիշի կարևորման և անկախության քաղաքականություն: Միաժամանակ, կարելի է ասել, որ հայկական բրենդի ակտիվացման վրա մեծ ազդեցություն է ունեցել պատերազմը՝ մի կողմից փոխելով սպառողի վերաբերմունքը տեղական արտադրանքի նկատմամբ, իսկ մյուս կողմից՝ էմբարգոյի միջոցով կանխելով թուրքական հագուստի ներմուծումը: Այս ամենի արդյունքում հայ սպառողները սկսել են նախապատվությունը տալ «Made in Armenia»-ին: Ոլորտի զարգացման համար հայտնություն է նաև աշխարհահռչակ ապրանքանիշների՝ որպես ենթակապալառու ներ հանդես գալու փորձը, որի հետագա զարգացումը կարող է դառնալ հաջողության գրավական:
Производство текстиля и одежды всегда имело большое стратегическое значение для национальной экономики Армении из-за своего мощного потенциала. Активизация бренда «Сделано в Армении» особенно заметна после 2018 г., на активизацию которого во многом повлияли призывы, направленные на поощрение предпочтения армянских продуктов. В течение многих лет Армения зависела от Турции в плане сырья для готовой продукции, что теперь стало проблемой в этом секторе, поэтапное решение которой ведет к независимости, активации собственного бренда. Следовательно, война оказывает большое влияние на активацию бренда. Это повлияло на активизацию бренда с обеих сторон, изменило отношение потребителя к продукции армянского производства, а также через эмбарго на ввоз турецкой одежды. В дополнение ко всему этому, армянские потребители стали отдавать предпочтение бренду «Сделано в Армении». Для развития отрасли было откровением быть субподрядчиком всемирно известных брендов, дальнейшее развитие которых может стать залогом успеха.
The production of textiles and clothing has always been of great strategic importance to the national economy of Armenia due to its strong potential. The activation of "Made in Armenia" brand is especially evident after 2018. This process was greatly influenced by the populist calls aimed at promoting the preference for Armenian products. For years, Armenia has depended on Turkey in terms of "raw materials" for finished products, which has now become a problem in the sector, the step-by-step solution of which leads to independence, activation of its own brand. Consequently, the war has a great impact on the activation of the brand. It influenced the activation of the brand on both sides, it changed the attitude of the consumer towards the products of Armenian production, as well as through the embargo on the import of Turkish clothes. As a result of all this, Armenian consumers began to give priority to "Made in Armenia" brand. For the development of the industry, it was a revelation to be a subcontractor of world-famous brands, the further development of which can be a guarantee of success.
oai:arar.sci.am:284357
Նյութը վերցված է Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի կայքից։
Jan 23, 2025
Oct 26, 2021
16
https://arar.sci.am/publication/309992
Հրատարակության անուն | Ամսաթիվ |
---|---|
Շահրիմանյան, Թերեզա, «Made in Armenia» բրենդն ակտիվանում է | Jan 23, 2025 |
Շահրիմանյան, Թերեզա
Մանասերյան, Թաթուլ Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Մինասյան, Հայկ