Object structure

Publication Details:

Լույս է տեսնում տարեկան 6 անգամ

Journal or Publication Title:

«Ամբերդ» տեղեկագիր="Ambert" bulletin= "Амберт" бюллетень

Date of publication:

2021

Number:

3 (10)

ISSN:

2579-2989

Official URL:


Additional Information:

Галстян Амазасп, Galstyan Hamazasp

Title:

Երևան քաղաքի վերգետնյա հասարակական տրանսպորտ. հավակնոտ ծրագրի ոդիսականը

Other title:

Наземный общественный транспорт в Ереване: одиссея амбициозного проекта ; Overground Public Transport in Yerevan: The Odyssey of an Ambitious Project

Creator:

Գալստյան, Համազասպ

Subject:

Հասարակական տրանսպորտ

Uncontrolled Keywords:

Երևան ; տեղական ինքնակառավարում ; բարեփոխումների ծրագիր ; նոր երթուղային ցանց

Abstract:

Տեղական ինքնակառավարման մարմնի հիմնական առաքելությունը՝ մարդու կյանքի որակի բարելավման առումով, իրեն վերապահված՝ սեփական, պատվիրակված և կամավոր լիազորությունների շրջանակում համայնքի կայուն ու համաչափ զարգացման ապահովումն է։ Երևանի պարագայում առաջադրանքը յուրահատուկ է, քանի որ Հայաստանի Հանրապետության մայրաքաղաքը նաև երկրի հիմնական այցեքարտն է, և հետևաբար՝ այստեղ յուրաքանչյուր ոլորտի զարգացում ու ենթակառուցվածքների արդիականացում դիտարկվում են ոչ միայն ներազգային, այլև միջազգային տեսանկյունից, ինչն էլ ընդգծված կերպով տեսանելի է դարձնում խոստացված չիրագործվածը և իրագործվածի թերացումները։ Հոդվածում ուսումնասիրվել և վերլուծվել է ներկա պահին մայրաքաղաքի բնակչությանը հուզող առաջնային հիմնախնդիրներից մեկի՝ վերգետնյա հասարակական տրանսպորտի բարեփոխումների ծրագրի իրա-կանացման փաստացի վիճակը։ Որպես ուսումնասիրության մեկնակետ ընդունելով անկախ Հայաստանի ժամանակաշրջանը՝ կատարվել է հասարակական տրանսպորտային համակարգի կենսագործունեության հետահայաց վերլուծություն, ապա ներկայացվել են ոլորտի արդիականացմանն ու բարեփոխմանը միտված աշխատանքների ընթացքն ու տրամաբանությունը:
В контексте повышения качества жизни людей основной миссией органа местного самоуправления является обеспечение устойчивого и пропорционального развития сообщества в рамках делегированных, собственных и добровольных полномочий. В случае с Ереваном вышеуказанная задача уникальна, так как Ереван, будучи столицей Республики Армения, также является главной визитной карточкой страны. Следовательно, развитие любой сферы города и модернизация инфраструктуры рассматриваются не только с внутринациональной, но и с международной точки зрения, что делает видимыми недостатки нереализованного, а тем более совершенного. В статье исследуется и анализируется реальная ситуация с реализацией программы реформирования наземного общественного транспорта, что является одним из основных вопросов, волнующих население столицы. Был проведен также ретроспективный анализ жизнедеятельности системы общественного транспорта, затем были представлены процесс и логика работ, направленных на модернизацию и реформирование сферы.
In the context of improving the quality of human life, the main mission of the local self-government body is to ensure the sustainable and proportional development of the community within the framework of delegated, own and voluntary powers. In the case of Yerevan the above-mentioned is more unique, as Yerevan, being the capital of the Republic of Armenia, is also the main business card of the country. Consequently, the development of any sphere of the city and the modernization of the infrastructures are viewed not only from the domestic, but also from the international point of view, which makes visible the shortcomings of the unfulfilled, and even more of the accomplished. The paper examines and analyzes the actual situation of the implementation of the overground public transport reform program, which is one of the main issues of concern to the population of the capital. Assuming the period of formation of independent Armenia as the starting point of the study, a retrospective analysis of the vital activity of the public transport system was done, then the process and logic of the works aimed at the modernization and reform of the sphere were presented.

Publisher:

ՀՊՏՀ «Տնտեսագետ» հրատ․

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Extent:

էջ 66-78

Other physical description:

գծ.

General note:

Նյութը վերցված է Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի կայքից։