«Ամբերդ» տեղեկագիր="Ambert" bulletin= "Амберт" бюллетень
Айрапетян Альберт, Hayrapetyan Albert
Коронавирус как «лакмусовый тест» университетского образования: переосмысление роли университетского образования ; Coronavirus as a ''Litmus Paper' for the University Education:Reconsidering the Role of the Campus Education
Աշխարհին պատուհասած COVID-19 վիրուսը Նասիմ Թալեբի նկարագրած «Սև կարապն» էր, առաջին հերթին, կրթական համակարգի համար: Հոդվածում փորձում ենք վերաիմաստավորել արտացանցային կրթության դերը՝ հիմնավորելով, որ այն շարունակում է արդիական մնալ նույնիսկ տեխնոլոգիական զարգացածության ներկայիս մակարդակում: Մասնավորապես՝ փորձում ենք ցույց տալ, որ արտացանցային կրթությունը և առցանց կրթությունը ոչ թե փոխադարձ փոխարինող, այլ փոխլրացնող «ապրանքներ» են:
Катастрофа под названием COVID-19 - это знаменитый «черный лебедь», описанный Нассимом Николасом Талебом, который перевернул мир с ног на голову, загнав мировую экономику в тупик. В этой статье мы попытаемся пересмотреть роль современных автономных университетов и показать, что они по-прежнему актуальны в 21-ом веке. В частности, мы попытаемся доказать, что онлайн образование и обучение в кампусе, являются совершенными комплементами, а не совершенными субститутами.
The disaster named COVID-19 was the famous ‘’black swan’’ described by Nassim Nicholas Taleb that turned the world upside down bringing the global economy to a standstill. In this article, we will try to reconsider the role of the modern offline universities and show that they are still relevant in 21th century. In particular, we will try to substantiate that offline education and campus education are, using the glossary of Economics, perfect complements rather perfect substitutes.
oai:arar.sci.am:269656
May 17, 2023
May 6, 2021
12
https://arar.sci.am/publication/293757
Մանասերյան, Թաթուլ Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Մինասյան, Հայկ
Հայրապետյան, Ալբերտ
Հայրապետյան, Ալբերտ
Հայրապետյան, Ալբերտ
Թադևոսյան, Զոյա Հայրապետյան, Ալբերտ