Publication Details:
Լույս է տեսնում տարեկան 6 անգամ
Journal or Publication Title:
«Ամբերդ» տեղեկագիր="Ambert" bulletin= "Амберт" бюллетень
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Айрапетян Альберт, Hayrapetyan Albert
Title:
Other title:
Коронавирус как «лакмусовый тест» университетского образования: переосмысление роли университетского образования ; Coronavirus as a ''Litmus Paper' for the University Education:Reconsidering the Role of the Campus Education
Creator:
Subject:
Uncontrolled Keywords:
COVID-19 ; փոխլրացնող ապրանքներ ; առցանց կրթություն ; արտացանցային կրթություն
Abstract:
Աշխարհին պատուհասած COVID-19 վիրուսը Նասիմ Թալեբի նկարագրած «Սև կարապն» էր, առաջին հերթին, կրթական համակարգի համար: Հոդվածում փորձում ենք վերաիմաստավորել արտացանցային կրթության դերը՝ հիմնավորելով, որ այն շարունակում է արդիական մնալ նույնիսկ տեխնոլոգիական զարգացածության ներկայիս մակարդակում: Մասնավորապես՝ փորձում ենք ցույց տալ, որ արտացանցային կրթությունը և առցանց կրթությունը ոչ թե փոխադարձ փոխարինող, այլ փոխլրացնող «ապրանքներ» են:
Катастрофа под названием COVID-19 - это знаменитый «черный лебедь», описанный Нассимом Николасом Талебом, который перевернул мир с ног на голову, загнав мировую экономику в тупик. В этой статье мы попытаемся пересмотреть роль современных автономных университетов и показать, что они по-прежнему актуальны в 21-ом веке. В частности, мы попытаемся доказать, что онлайн образование и обучение в кампусе, являются совершенными комплементами, а не совершенными субститутами.
The disaster named COVID-19 was the famous ‘’black swan’’ described by Nassim Nicholas Taleb that turned the world upside down bringing the global economy to a standstill. In this article, we will try to reconsider the role of the modern offline universities and show that they are still relevant in 21th century. In particular, we will try to substantiate that offline education and campus education are, using the glossary of Economics, perfect complements rather perfect substitutes.
Table of contents: