Object

Title: Ալբերտ Վարդանյան. Արարչագործության պատմություն

Journal or Publication Title:

ՀՀ ԳԱԱ Շիրակի հայագիտական հետազոտությունների կենտրոն. Գիտական աշխատություններ= Ширакский центр арменоведческих исследований НАН РА. Научные труды = Shirak Centre of Armenological Studies of NAS RA․ Scientific works

Date of publication:

2020

Volume:

2

ISSN:

1829-4316

Additional Information:

Markaryan A.V., Маркарян A. В.

Other title:

Альберт Варданян: История созидания ; Albert Vardanyan: History Of Creation

Coverage:

223-229

Abstract:

Հոդվածում դիտարկվում է 1980-ականների սերնդի վառ ներկայացուցիչ, գյումրեցի քանդակագործ Ալբերտ Վարդանյանի ինքնատիպ արվեստը, նրա անկրկնելի ձեռագիրը, մնայուն տեղն ու ինքնատիպ դիմագիծը: Նրա կերտած քանդակներն ավանդականի ու ժամանակակցի, արևմտյանի և արևելյանի, ազգային ու համամարդկային արժեքների յուրօրինակ համադրում ու խաչաձևում են: Վարդանյանին, իրավամբ, կարելի է համարել Գյումրու ժամանակակից արվեստի հիմնադիրներից մեկը, ով առաջին քայլերն է արել հետերկրաշարժյան քաղաքում արվեստի հանրայնացման ուղղությամբ: Նրա՝ չափերով ոչ մեծ քանդակները մոնումենտալ են, ամբողջական: Քանդակագործի ստեղծագործությունը, սնվելով ազգային ակունքներից, շոշափում է համամարդկային գաղափարներ՝ սեր, ատելություն, քաղաքակրթական զարգացումներ, խաղաղություն, ցավ, տառապանք՝ հասկանալի բոլորին ու յուրաքանչյուրին: Պատճառը թեմաների ընտրության մեջ է, որոնք չեն սահմանափակվում տարածությամբ ու ժամանակով: Բրոնզեձույլ «Պուլսարը» Վարդանյանի գլուխգործոցն է, սիմվոլիկ պատկերացումների հանրագումարը: В статье рассматривается яркое и самобытное творчество представителя 1980-ых, гюмрийского скульптора Альберта Варданяна, его неповторимый почерк и стилистические особенности в искусстве. Его скульптуры являются синтезом традиционного и современного, западного и восточного, национального и общечеловеческого. Его можно считать основоположником современного искусства Гюмри, кто после землетрясения сделал первые шаги для создания и распространения современного искусства. Даже небольшие по размерам скульптурки монументальны и целостны. Скульптор питаясь национальными истоками затрагивает общечеловеческие темы любви, ненависти, мира, страдания, понятные всем и каждому. Причина кроется в избираемых автором темах, которые не ограничиваются временем и пространством. Шедевром является бронзовая скульптура «Пульсар», который является синтезом символического самовыражения автора. The article depicts an outstanding representative of the 1980th generation, the unique and brilliant art of the Gyumri dweller sculptor Albert Vardanyan, his unparalleled handwriting and stylistic singularity. His sculptural work is a unique blend of traditional and contemporary, western and oriental, national and international values. Mr.Vardanyan can be truly considered as one of the founders of modern art of Gyumri and who made his first steps in the post-earthquake city for art publicization. His small-sized sculptures are monumental and integral. The sculptor’s works, being nurtured by national sources, touch upon the universal concepts, i.e. love, hatred, civilization developments, peace, pain, suffering comprehendible to all and everyone. The reason is in the choice of topics not limited by space and time. The bronze cast “Pulsar” is Vardanyan’s masterpiece, the constellation of symbolic perceptions.

Format:

pdf

Identifier:

oai:arar.sci.am:265156

Location of original object:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Object collections:

Last modified:

Dec 6, 2023

In our library since:

Jan 15, 2021

Number of object content hits:

35

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/288785

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Objects

Similar

This page uses 'cookies'. More information