Նիւթ

Վերնագիր: Հակոբ Գյուրջյանի՝ ռուս մտավորակականների դիմաքանդակները (1910-ական թվականներ)

Հրապարակման մանրամասներ:

Պարբերականն ընդգրկում է արվեստի պատմության և հումանիտար գիտությունների ոլորտի ուսումնասիրություններ, թարգմանություններ և ուսումնամեթոդական հետազոտություններ

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Գեղարվեստի ակադեմիայի Տարեգիրք=Yearbook of the Academy of Fine Arts=Ежегодник академии художеств

Հրապարակման ամսաթիվ:

2022

Համար:

13/2

ISSN:

1829-4278

Պաշտոնական URL:

www.yearbook.yafa.am

Լրացուցիչ տեղեկություն:

Haroutunian Aida, Арутюнян Аида

Այլ վերնագիր:

Portrait busts of russian intellectuals by Hakob Gyurjian (1910s) ; Скульптурные портреты Акопа Гюрджяна русских интеллектуалов (1910-е гг.)

Համատեղ հեղինակները:

Հայաստանի գեղարվեստի պետական ակադեմիա

Ծածկույթ:

71-93

Ամփոփում:

Հակոբ Գյուրջյանի՝ 1910-ական թթ. դիմաքանդակներում մեծ տեղ են զբաղեցնում ռուս մտավորականների դիմաքանդակները, որոնց ուսումնասիրմանն է նվիրված սույն հոդվածը։ Ֆրանսիական արվեստաբանական միտքը Գյուրջյանին դիտում է որպես տարաշխարհիկ, խորհրդավոր արվեստագետ, որը, սակայն, լիարժեքորեն ժամանակի արվեստի համատեքստում է: Ռուս մտավորականների դիմաքանդակները ստեղծելով՝ Հակոբ Գյուրջյանը հարաբերություններ է հաստատում ժամանակի ռուսական իրականության հետ: Նրա արվեստի ռուսաստանյան փուլը, եթե բաժանումը կատարենք ըստ վայրի, էական ժամանակահատված էր, որը տարբեր փոխակերպումներով արձագանքվեց նաև հետագա կյանքում և ստեղծագործության մեջ: Հակոբ Գյուրջյանը ռուս մտավորականների դիմաքանդակների միջոցով կարողացել է ստեղծել ինքնուրույն դիմաքանդակային լեզու:
Among the portrait busts created by Hakob Gyurjian in 1910s, the portrait busts of Russian intellectuals occupy a large place, to the study of which is dedicated this article. The French artistic thought considered Gyurjian as a mysterious artist, who, however, was fully in the context of the art of the time. By creating portrait busts of Russian intellectuals, Hakob Gyurjian established relations with the Russian reality of the time. The Russian phase of his art, if divided by place, was a significant period, which was echoed in his later life and work with various transformations. Hakob Gyurjian succeeded in creating an independent sculptural language through the portrait busts of Russian intellectuals.
Среди скульптурных портретов Акопа Гюрджяна 1910-х годов большое место занимают бюсты русских интеллектуалов, изучению которых и посвящена данная статья. Французская художественная мысль рассматривала Гюрджяна как загадочного художника, который, однако, полностью находился в контексте искусства того времени. Создавая портреты русской интеллигенции, Акоп Гюрджян установил связь с российской действительностью того времени. Русская фаза его творчества, если разделить по местам, была значительным пе- риодом, который отразился в его дальнейшей жизни и работах с различными трансформациями. Акопу Гюрджяну удалось создать самостоятельный скульптурный язык через скульптурные портреты русских интеллектуалов.


Հրատարակության վայրը:

Երևան

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:368550 ; doi:10.54503/1829-4278

Լեզու:

hy

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Feb 4, 2024

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Jan 23, 2024

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

22

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/398294

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն