«Պատմա-բանասիրական հանդես»-ը լույս է տեսնում 1958 թվականից։ Հիմնադիր խմբագիր ՝ Մ․ Գ․ Ներսիսյան
Պատմա-բանասիրական հանդես =Historical-Philological Journal
Գլխ․ խմբ․՝ Մ․ Գ․ Ներսիսյան (1958-1998) ; Վ․ Միքայելյան (1999-2005) ; Գլխ․ խմբ․ պաշտոնակատար՝ Պ․ Մ․ Մուրադյան (2005) ; Ա․ Զաքարյան (2005) ; Գլխ․ խմբ․՝ Ս․ Հարությունյան (2006-2018) ; Ա․ Զաքարյան (2018-)
XX դարի երաժշտական արվեստի լադային կազմակերպման առավելագույն ձևը մեր կողմից առաջադրվող համապարփակ տրիանդաեքսիֆոնային (երեսունվեց աստիճանից կազմված) գերլադային համակարգն է: Հիմք ընդունելով հայկական ժողովրդական երգի կվարտային հնչյունաշարը (որը բնորոշ է նաև մի շարք այլ ժողովուրդների երաժշտության համար) և դրա հիման վրա կառուցվող լադերի առանձնահատկությունները, գալիս ենք այն եզրակացության, որ ժողովրդական և եկեղեցական երգերի ձայնածավալի համեմատ, որը հազվադեպ է անցնում կվարտային հնչյունաշարի գերօկտավային լադերի 3—4 կից տետրախորդների սահմաններից, կոմպոզիտորական ստեղծագործություններում կիրառվող հնշյունաշարը զգալիորեն ընդլայնվում է և հասնում երեսունվեց աստիճաններից բաղկացած գերլադային համակարգի։
Հայկական ՍՍՀ գիտությունների ակադեմիա
oai:arar.sci.am:171938
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Sep 24, 2024
Jun 22, 2020
62
https://arar.sci.am/publication/189339
Edition name | Date |
---|---|
Универсальная суперладовая система в армянской музыке | Sep 24, 2024 |
Հասմիկ Ստեփանյան
Արմեն Թութունջյան