Ցոյց տուր կառուցուածքը

Հրապարակման մանրամասներ:

«Պատմա-բանասիրական հանդես»-ը լույս է տեսնում 1958 թվականից։ Հիմնադիր խմբագիր ՝ Մ․ Գ․ Ներսիսյան

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Պատմա-բանասիրական հանդես =Historical-Philological Journal

Հրապարակման ամսաթիւ:

1973

Հատոր:

3

Պաշտոնական URL:


Վերնագիր:

Универсальная суперладовая система в армянской музыке

Այլ վերնագիր:

Համապարփակ գերլադային համակարգը հայկական երաժշտության մեջ։ The System of Universal Superstop in Armenian Music

Ստեղծողը:

Э. Р. Пашинян

Աջակից(ներ):

Գլխ․ խմբ․՝ Մ․ Գ․ Ներսիսյան (1958-1998) ; Վ․ Միքայելյան (1999-2005) ; Գլխ․ խմբ․ պաշտոնակատար՝ Պ․ Մ․ Մուրադյան (2005) ; Ա․ Զաքարյան (2005) ; Գլխ․ խմբ․՝ Ս․ Հարությունյան (2006-2018) ; Ա․ Զաքարյան (2018-)

Խորագիր:

M Music and Books on Music ; M Music

Չվերահսկուող բանալի բառեր:

Փաշինյան Է. Ռ. ; Pashinian E. R.

Ծածկոյթ:

194-212

Ամփոփում:

XX դարի երաժշտական արվեստի լադային կազմակերպման առավելագույն ձևը մեր կողմից առաջադրվող համապարփակ տրիանդաեքսիֆոնային (երեսունվեց աստիճանից կազմված) գերլադային համակարգն է: Հիմք ընդունելով հայկական ժողովրդական երգի կվարտային հնչյունաշարը (որը բնորոշ է նաև մի շարք այլ ժողովուրդների երաժշտության համար) և դրա հիման վրա կառուցվող լադերի առանձնահատկությունները, գալիս ենք այն եզրակացության, որ ժողովրդական և եկեղեցական երգերի ձայնածավալի համեմատ, որը հազվադեպ է անցնում կվարտային հնչյունաշարի գերօկտավային լադերի 3—4 կից տետրախորդների սահմաններից, կոմպոզիտորական ստեղծագործություններում կիրառվող հնշյունաշարը զգալիորեն ընդլայնվում է և հասնում երեսունվեց աստիճաններից բաղկացած գերլադային համակարգի։

Հրատարակիչ:

Հայկական ՍՍՀ գիտությունների ակադեմիա

Ստեղծման ամսաթիւը:

1973-11-23

Տեսակ:

Հոդված

Ձեւաչափ:

pdf

Թուայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան