Օբյեկտ

Վերնագիր: Հեռուստագովազդի տեղադրման հիմնական ձևերը

Ստեղծողը:

Յանա Յանիկյան

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

ԿԱՆԹԵՂ. Գիտական հոդվածների ժողովածու =КАНТЕХ. Научные труды =KANTEGH. Articles

Հրապարակման ամսաթիվ:

2015

Հատոր:

2

Այլ վերնագիր:

Основные виды размещения телевизионной рекламы; The trends of the forms and activities of TV advertisement placement

Ծածկույթ:

57-64

Ամփոփում:

Рассматривая основные виды размещения рекламы, следует отметить, что каждый рекламодатель, учитывая особенности своего продукта, сам решает, какой вариант целесообразнее для его маркетинговой стратегии. Оптимальным маркетинговым решением может быть синтез нескольких вариантов. В результате синтеза вариантов могут возникнуть новые виды размещения. Each advertiser, observing the main advertising varieties of product placement, himself decides which option is more appropriate to his/her marketing strategy considering the characteristic feature of the product.

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Ստեղծման ամսաթիվը:

2015-04-15

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:167170

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Jun 21, 2022

Մեր գրադարանում է սկսած:

Jun 17, 2020

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

60

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/183946

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Հրատարակության անուն Ամսաթիվ
Հեռուստագովազդի տեղադրման հիմնական ձևերը Jun 21, 2022

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն