Օբյեկտ

Վերնագիր: Հեռուստագովազդի տեղադրման հիմնական ձևերը

Journal or Publication Title:

ԿԱՆԹԵՂ. Գիտական հոդվածների ժողովածու =КАНТЕХ. Научные труды =KANTEGH. Articles

Date of publication:

2015

Volume:

2

Other title:

Основные виды размещения телевизионной рекламы; The trends of the forms and activities of TV advertisement placement

Coverage:

57-64

Abstract:

Рассматривая основные виды размещения рекламы, следует отметить, что каждый рекламодатель, учитывая особенности своего продукта, сам решает, какой вариант целесообразнее для его маркетинговой стратегии. Оптимальным маркетинговым решением может быть синтез нескольких вариантов. В результате синтеза вариантов могут возникнуть новые виды размещения. Each advertiser, observing the main advertising varieties of product placement, himself decides which option is more appropriate to his/her marketing strategy considering the characteristic feature of the product.

Publisher:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Date created:

2015-04-15

Format:

pdf

Identifier:

oai:arar.sci.am:167170

Location of original object:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Jun 21, 2022

Մեր գրադարանում է սկսած:

Jun 17, 2020

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

59

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/183946

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Հրատարակության անուն Ամսաթիվ
Հեռուստագովազդի տեղադրման հիմնական ձևերը Jun 21, 2022

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն